6 תשובות
אני לא חושבת כי אז את כבר בראש של פרשתי למה אני צריכה את זה והכל נורא נורא מייאש אבל אין אפילו קצת כוח רצון
שואל השאלה:
אני בכיתה י' ורוצה לנשור, נמאס לי מהלחץ הזה והציפיות של התיכון עלי. אני רוצה לצאת לעבוד להרוויח כסף לרישיון וכל זה (מה שאין לי זמן בלימודים) ואחר כך אני יוכל להשלים בגרויות ולהתמקד במקצועות של 5 יחל...
אנונימית
תעשי מה שאת חושבת שיעשה לך טוב אני פשוט אישית אומרת לך את דעתי שאחר כך יהיה לך מאוד קשה לחזור להכל וזה יהיה מאוד מתיש
כי את נמצאת בנקודת זמן בחיים שאת מקדישה את כל כולך לזה.
עוד כמה שנים את לא תהיי בקשב/בזמינות שיש לך היום, והיום יש לך את כל הזמן שבעולם
זה נחמד שאת חושבת שכן
אני לא אומרת שזה לא אפשרי, זה כן אפשרי אבל חבל על הזמן היקר שלך.
יש לך צבא על הפרק, ולאחר מכן עבודה במשרה מלאה או במה שתבחרי, ללמוד לא תוכלי להתחיל כי אין לך בגרות מלאה במידה ותרצי
אז במקום לבזבז זמן בעוד 5 שנים ולחזור לאותו מקום שהיית בו כשהיית בת 16 ויכולת להשקיע ולתת את כל כולך
תחסכי ממך את זה
וזה ממש לא קל "להשלים חומר לבגרות" זה לשבת על התחת וללמוד ושלא נדבר על זה שזה לשלם כסף למישהו שילמד אותך, חוברות לימוד, זמן, השקעה וכו
מה שעכשיו את מקבלת בחינם
שואל השאלה:
אין לי כח, אני לא מתאימה למסגרות, גם ככה אני מבריזה מלא ולא מצליחה להשקיעה, והמורות לא עוזרות הם רק אומרות על מחוייביות של תלמידה עדיף כבר להשלים את המקצועות חובה שאני יצטרך לעבודה וזהו
אנונימית
שלך אחותי
לא מסכימה איתך כי אני חושבת שאת נשענת על מה שנוח "לא מתאימה למסגרות"
זה בסוף העתיד שלך
אבל תעשי מה שנראה לך לנכון אני אומרת לטובתך