6 תשובות
היי,
הייתי בזה, היום אני כבר שנה ומשהו לא בקשר עם אבא שלי.
חזרתי גם שוב ושוב כי בן אדם שמתעלל לא רק מתעלל יש בו גם צדדים טובים ורגעים טובים.
הגיוני להתגעגע, בסופו של דבר הם ההורים שלך.
משהו שחשוב לדעת, המוח אוהב לגרום לך פחות לזכור את הרע ולהתרכז בעיקר בטוב ובעובדה שהם ההורים שלך, אבל זאת מלכודת מסוכנת שגורמת לרוב האנשים לחזור לקשרים מזיקים ורעילים.
כל אחד צריך להגן על עצמו, ההגנה שלך על עצמך היא לנתק קשר ממי שפוגע בך לא משנה מי הוא בשבילך.
תזכיר לעצמך כל פעם את כל הרע ומה שהם גרמו לך להרגיש ולמרות הגעגוע הדבר החשוב הוא לשמור על עצמך
תזכור משהו חשוב:
לאדם שפוגע בך אין זכות להיות בחיים שלך. לא משנה מי הוא בשבילך, קרבה לא נותנת כרטיס חופשי לפגוע.
משפט שאימצתי אחרי מה שעברתי:
"לאף אדם בעולם אין זכות לפגוע בך"
זה נשמע מובן מאליו אבל זה ממש לא.
הרבה אנשים ממשיכים לקבל יחס פוגעני ולחוות פגיעות מהורים, אחים, בני זוג, חברים, פשוט כי הם קרובים אליהם.
אבל ברגע שאתה מבין את זה, אתה לא תאפשר לאדם שפגע בך להיות בחיים שלך.
הגנה על עצמך היא חובה אתה חייב לשמור על הנפש שלך, פגיעות עושות נזק.
הגעגוע הוא טבעי ואנושי, אבל הוא לא אומר שההחלטה לנתק קשר היא שגויה זה פשוט אומר שיש לך לב ורגשות
הזמן עושה את שלו
אתה לא מתגעגע אליהם, אתה מתגעגע להורים דמיוניים שהלוואי שהיו לך. המוח שלך עושה לך מניפולציה ומוחק את הרוע כדי להגן עליך מהכאב. אם תחזור, תקבל בדיוק את אותו החרא שגרם לך לברוח מלכתחילה. הם לא ישתנו, והם לא יתעוררו פתאום עם רגשות אשם. תפסיק לחפש אישור מאנשים ששברו אותך. הגעגוע הזה הוא רעל במסווה של נוסטלגיה - תתמודד עם הלבד עכשיו, כדי שלא תצטרך לאסוף את השברים של עצמך שוב אחר כך.
יקר

נראה שאתה מרגיש קרוע בין הטוב והרע שאתה מרגיש שקיבלת מהוריך.

מעריך את היכולת המרשימה שלך לדון אותם לכף זכות למרות מה שעברת, ומאחל לך שהיכולת הזאת תיתן לך כח להמשיך להיות בנאדם טוב דווקא מתוך מה שעברת.
נשמע שאתה מתלבט איך לסלול את דרכך עכשיו ביחס אליהם בעולם החדש. מחזק אותך בחיפוש עוגנים אחרים בחיים שיתנו לך כח ושמחה ויאפשרו לך ללכת בדרך שטובה לך.

שיתוף אדם קרוב עשוי לעזור, ולפעמים גם סיוע מקצועי.
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. ייתכן שמתנדבנו יוכלו גם הם לסייע. אני מזמין אותך לפנות למתנדבנו בצ'אט בלינק המצורף.

מתנדב סה"ר