5 תשובות
תתייעץ עם עורך דין יש לך עילה לתביעה
במיוחד כשאין לך חוזה
במיוחד כשאין לך חוזה
הרעת תנאים.
מנסה שתתפטר כדי שלא יביא לך פיצויים.
תנסח בעזרת הגי פי טי
לי עזר
בסוף פיטרו וקיבלתי הכל
אם לא עוזר עורך דין
מנסה שתתפטר כדי שלא יביא לך פיצויים.
תנסח בעזרת הגי פי טי
לי עזר
בסוף פיטרו וקיבלתי הכל
אם לא עוזר עורך דין
שואל השאלה:
מה לכתוב לגי פי טי?
מה לכתוב לגי פי טי?
אנונימית
תספר לו את
הסיטואציה
ואז ישאל אותך שאלות תענה לו זה חשוב ככה יותר מידע וככה התשובה שלו יותר מדויקת
הסיטואציה
ואז ישאל אותך שאלות תענה לו זה חשוב ככה יותר מידע וככה התשובה שלו יותר מדויקת
תבין את הזכויות שלך ממנו
אני הרבה נעזרת בו
חבל לקפוץ ישר לעורך דין
אם תבין את הנושא ואת העניין ומה שמגיע לך בצורה יותר מקצועית ומשפטית ותנסח לו ותראה לו שאתה לא פראייר וכמובן מבין עניין
גם איהיה לך הוכחות שניסית
וגם יכול להיות שישקול להתנהג יותר יפה
אני הרבה נעזרת בו
חבל לקפוץ ישר לעורך דין
אם תבין את הנושא ואת העניין ומה שמגיע לך בצורה יותר מקצועית ומשפטית ותנסח לו ותראה לו שאתה לא פראייר וכמובן מבין עניין
גם איהיה לך הוכחות שניסית
וגם יכול להיות שישקול להתנהג יותר יפה
באותו הנושא: