7 תשובות
אם השאלה גם לבנות אני אישית אעדיף מישהו בטעם שלי אבל אם האופי ממש מתעלה על היופי אז כן
תלוי איך אני מכיר אותה ומה אני יודע על האופי שלה
אנונימי
לא חייבת להיות האחת "הכי יפה בעולם"
אנונימי
לא,
אם יש מישהי שהיא לא יפה בעיניי אני לא אשקר לעצמי כדי לנסות לתת לה צ'אנס, זה יכול בסוף לפגוע גם בה.
כן.
אני יכולה להעיד על עצמי שהיו בנות שלא נראו הכי טוב לדעתי, אבל בכל זאת נמשכתי אליהן בעיקר בגלל האופי.
כן, יש גם אופי בבן אדם
DCC
הייתי מקשיבה לה במקום להסתכל על המראה שלה. משיכה זה חשוב כן אבל אופי הרבה יותר