4 תשובות
כי ככה הם..
סתם פשוט יש ויש ככה זה החיים
סתם פשוט יש ויש ככה זה החיים
אני יכול להגיד אותו דבר על בנות.
אנונימי
שואל השאלה:
^ לא אמרתי שאלתי
^ לא אמרתי שאלתי
אנונימית
פשוט לא היה סימן שאלה...
יש כמה סיבות אפשריות
אוליי זה הסביבה שבה את גדלת/מסתובבת שגורמת לך לראות חלק מאוד מסויים מהאוכלוסיה
אוליי זה הרושם הראשוני שלך אבל לא באמת
אוליי סתם פגשת דווקא את החלק היחסי הזה של בנים מכל הבנים
וכו
יש כמה סיבות אפשריות
אוליי זה הסביבה שבה את גדלת/מסתובבת שגורמת לך לראות חלק מאוד מסויים מהאוכלוסיה
אוליי זה הרושם הראשוני שלך אבל לא באמת
אוליי סתם פגשת דווקא את החלק היחסי הזה של בנים מכל הבנים
וכו
אנונימי
באותו הנושא: