4 תשובות
כי ככה הם..
סתם פשוט יש ויש ככה זה החיים
אני יכול להגיד אותו דבר על בנות.
אנונימי
שואל השאלה:
^ לא אמרתי שאלתי
אנונימית
פשוט לא היה סימן שאלה...
יש כמה סיבות אפשריות
אוליי זה הסביבה שבה את גדלת/מסתובבת שגורמת לך לראות חלק מאוד מסויים מהאוכלוסיה
אוליי זה הרושם הראשוני שלך אבל לא באמת
אוליי סתם פגשת דווקא את החלק היחסי הזה של בנים מכל הבנים
וכו
אנונימי