7 תשובות
אם את מתעניינת בעלילה אז לכי לראות.
אם תקבלי פה תשובות של כן ולא זה סתם יבלבל אותך יותר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת על מה זה אם זה אימה או דרמה אני לא מבינהה
ראיתי אתמול סרט ממש טוב
זה נחשב לסרט טוב, אבל לכי תראי ותשפטי בעצמך.
^^^ גם וגם.
הרבה יותר אימה מדרמה. פשוט יש גם אלמנטים פסיכולוגיים יותר. אם ממש קשה לך עם אימה את כנראה לא תיהני במיוחד

אבל אם את סבבה עם אימה אז ממליץ. אחלה סרט
אנונימי
זה אימה פסיכולוגית אז בנוסף לג'אמפסקרים רגילים שהיית מצפה מסרט אימה גם יש עניין של המסר של הסרט והתחושות שאת כצופה מרגישה.
בלי ספויילרים אני אומר שהסרט מבחינת הצילום והסאונד עצמו הוא סרט שאמור לגרום לך להרגיש לא בנוח.
והעלילה עצמה היא בסך הכל די טראגית בצורה אמיתית.

הסרט כתוב ועשוי טוב זה שאלה של אם את אוהבת אימה או לא וקחי בחשבון שהוא גרפי מאוד ומדורג כ18+ בדירוג של imdb