התחברות
הרשמה
איך להתחבר עם בנים וילדים חדשים? כיתה ז'
6 בספטמבר 2013, 14:42
כיתה
חיזור
אהבה
ביישנות
חינוך
ילדים
היכרויות
2 תשובות
אל תתחברי לבנים, תהיי חברה של הבנות וככה הבנים יתחברו אלייך עם הזמן
אנונימית16
פשוט תהיי את
ה
השנאה של חברה שך!!! ♥
באותו הנושא:
רק אני לא מבינה למה ילדים לא מנסים להתחבר לילדים שאין להם חברים?
אם ילדה חדשה יפה ושקטה כזאת תבוא לכיתה שלכם תנסו להתחבר אלייה?
ילד בכיתה יא בן 16.5 וילדה בכיתה ט 14.9 זה בסדר?
לדעתכם, ילדה בת 14 (כיתה ט) וילד בן 17 (כיתה יא) זה בסדר?
אני עולה לכיתה י', איך להתחבר עם בנות חדשות ובנים חדשים?
יש לנו ילדה חדשה בכיתה שמצטרפת והיא ממש חמודה אמרו ואני לבד בכיתה איך להתחבר אליה?
איך להתחבר לילדים בבית ספר חדש?
שאלה לבנים- אם תבוא לכיתה שלכם ילדה חדשה
באו אליכם השנה ילדים חדשים לכיתה אבל באמצע שנה?
ילדים שעוברים לבית ספר חדש, איך אתם מתכננים להתחבר לילדים?
אני חדשה בבצפר, איך להתחבר לילדים מהשכבה? מה פשוט לבוא ולדבר איתם?