5 תשובות
מה? לא רוב הסיכויים שזה פשוט עובד ממורמר
לא
לפעמים עבר עליי יום ארוך אז שהלוקוחות הסתדרו לבד עם עצמם
לפעמים עבר עליי יום ארוך אז שהלוקוחות הסתדרו לבד עם עצמם
קודם כל רמת היופי שלך לא נקבעת על ידי איך שבן אדם אחר מתייחס אלייך.
ולא, יש כל מיני סיבות למה הם יהיו כך
ולא, יש כל מיני סיבות למה הם יהיו כך
בתור מוכרת אני חצי מהזמן ממורמרת כי אין לי כוח וזה לא קשור לאיך הלקוח נראה
אנונימית
^גם אני מוכרת כיף (:
היום נגיד הייתי עייפה (הרבה) ואין לי כוח להיות מידי מנומסת ולהגיד "יום טוב" מליון פעם ביום לכל ללקוחות ולחייך. אז בזמנים כאלה אני פשוט עצמי, טיפה ישירה טיפה מעוצבנת טיפה לא מרוכזת טיפה ממש עוקצנית (רק כשלקוחות מעצבנים ושואלים שאלות מפגרות.) כל הזמן מביאים לי שטרות ענקיים של 200 כשיש להם מוצר שעולה רק איזה 10 שח וקופה שלי מתרוקנת, אחרי מקרים כאלה קשה להישאר ענייני ושירותי כי מוכרות באמת שונאות את הדברים האלה ושלקוחות לא חושבים בגדול
היום נגיד הייתי עייפה (הרבה) ואין לי כוח להיות מידי מנומסת ולהגיד "יום טוב" מליון פעם ביום לכל ללקוחות ולחייך. אז בזמנים כאלה אני פשוט עצמי, טיפה ישירה טיפה מעוצבנת טיפה לא מרוכזת טיפה ממש עוקצנית (רק כשלקוחות מעצבנים ושואלים שאלות מפגרות.) כל הזמן מביאים לי שטרות ענקיים של 200 כשיש להם מוצר שעולה רק איזה 10 שח וקופה שלי מתרוקנת, אחרי מקרים כאלה קשה להישאר ענייני ושירותי כי מוכרות באמת שונאות את הדברים האלה ושלקוחות לא חושבים בגדול
אנונימית