13 תשובות
כן
קורה לי במצבי לחץ
הוא לא באמת שוכח, זה נמצא לו בתת מודע.
אני חושבת שאךו דברים שבדרך כלל מדחיקים, שמפריעים לך ואז זה יכול לצאת בדרך הזאת
קורה לי במצבי לחץ
הוא לא באמת שוכח, זה נמצא לו בתת מודע.
אני חושבת שאךו דברים שבדרך כלל מדחיקים, שמפריעים לך ואז זה יכול לצאת בדרך הזאת
אמאלה מוזר רצח
וואו לא קרה לי מעולם, מעניין ממש תאמת וגם מעניין לדעת מה היא רשמה
יכול להיות כי זה עדיין בתת מודע
אבל קצת מוזר שבן אדם יכול לפתוח את הטלפון שלו ולפתוח בו אפליקציה ספציפית וגם לכתוב לבן אדם ספציפי
אבל קצת מוזר שבן אדם יכול לפתוח את הטלפון שלו ולפתוח בו אפליקציה ספציפית וגם לכתוב לבן אדם ספציפי
שואל השאלה:
סיפרתי לה פעם על זה שנחתכתי בטעות ברגל עם מספריים, וזה היה כאילו ממש ממש מזמן, ובהודעה היא כתבה משהו בסגנון "נו מה את עוד לא תעשי עכשיו..תתעסקי עם לחתוך רגליים על ידי מספריים?" אבל זה היה כתוב יותר שבור רצח והמילים מפוזרות, אין לי איך לתרגם במדויק כי זה לא היה כתוב בעברית
בנוסף לזה, כשהיא קמה ההודעה לא הייתה כתובה אצלה בכלל, היא כתבה וגם מחקה אותה אצלה בזמן שהיא ישנה, כאילו היא הופתעה ממש כשצילמתי לה מסך
סיפרתי לה פעם על זה שנחתכתי בטעות ברגל עם מספריים, וזה היה כאילו ממש ממש מזמן, ובהודעה היא כתבה משהו בסגנון "נו מה את עוד לא תעשי עכשיו..תתעסקי עם לחתוך רגליים על ידי מספריים?" אבל זה היה כתוב יותר שבור רצח והמילים מפוזרות, אין לי איך לתרגם במדויק כי זה לא היה כתוב בעברית
בנוסף לזה, כשהיא קמה ההודעה לא הייתה כתובה אצלה בכלל, היא כתבה וגם מחקה אותה אצלה בזמן שהיא ישנה, כאילו היא הופתעה ממש כשצילמתי לה מסך
אנונימית
^זה נשמע חריג רצח
אני לא יודעת מה הסיבה שהיא כתבה את זה אבל יש סיבה מאחורי זה
אני לא יודעת מה הסיבה שהיא כתבה את זה אבל יש סיבה מאחורי זה
וואו תקשיבי זה באמת מרתק ומצמרר ממש אני חייב ללמוד על זה
שואל השאלה:
כן ומה שעוד יותר מוזר, היא לא ידעה על זה שהיא עושה משהו מתוך שינה, אף פעם לא קרה לה
כן ומה שעוד יותר מוזר, היא לא ידעה על זה שהיא עושה משהו מתוך שינה, אף פעם לא קרה לה
אנונימית
שואל השאלה:
ובגלל זה שתינו הופתענו כי זה רנדומלי ובאמת שלא דיברנו מלא זמן
ובגלל זה שתינו הופתענו כי זה רנדומלי ובאמת שלא דיברנו מלא זמן
אנונימית
לדעתי צריך לקשור אנשים כאלו בכוונה למיטה, לראות אם הם מתנגדים כביכול לקשירה ומנסים להשתחרר
שואל השאלה:
אהבתי
אהבתי
אנונימית
זה באמת משהו שצריך לעשות אני חושב, זה אחלה פיתרון
^5 זה קרה לי נראה לי פעמיים בחיים לפחות ממה שאני יודעת איכשהו
בפעם ראשונה כשעברתי איזו תקופה רעה ואז זה הלחיץ לי את הנשמה, צעקתי בלילה בטיול שנתי משהו שקשור לזה- ובנות אמרו לי בוקר אחרי זה לגבי זה, הנחתי שזה קשור לאותו מקרה.
מקווה שחברה שלך בטוב
בפעם ראשונה כשעברתי איזו תקופה רעה ואז זה הלחיץ לי את הנשמה, צעקתי בלילה בטיול שנתי משהו שקשור לזה- ובנות אמרו לי בוקר אחרי זה לגבי זה, הנחתי שזה קשור לאותו מקרה.
מקווה שחברה שלך בטוב
באותו הנושא: