16 תשובות
את קצת מגזימה, זה רק נסיכות.
כן
אני די מבינה
אבל תשאלי אותה למה היא אמרה את זה גם
זה קצת מעליב.
אבל זה נסיכות, אגדות. לא משו מציאותי
את לא מגזימה
הגיוני שנעלבת
בטח אמרה בצחוק
אבל לגיטימי להעלב
למה אנשים אומרים שאת מגזימה אם חברה שלי הייתה אומרת לי את זה הייתי דופקת לה בוקס וגורמת לה לחזור על זה לעוד בוקס בפנים
מה פוגע בזה היא מדהימה
טכנית פיונה היא גם נסיכה...
שואל השאלה:
היא פיזית מפלצת ואי חחח מה מדהימה
אנונימית
עזבי נו סתם קנאית בטח דומה לעוץ לי גוץ לי אחרי סמים
^^דיי לא יודע היא כאילו לא מפלצת. היא מפלצתונת מקסימונת מדהימה כזו יפה עם לב טוב. הרבה יותר שווה מכל נסיכת דיסני אחרת וגם הרבה יותר חזקה מכולן ביחד חחח הרווחת. לא הייתי נותן אותה בחזרה תשמרי על התואר :)
שואל השאלה:
אמאלהה אחותיי אני בוכהה ^^
אנונימית
לגיטימי שנעלבת פיונה היא ליטרלי תפלצת
התחברות ל