12 תשובות
כן הגיוני, לפעמים דווקא בגלל זה יותר מפחיד לקבל דחיינ
כן
דחייה *
כן
המקסימום של רוב הבנות הוא לרמוז, ואתה עוד צעיר, יש לך זמן
אנונימי
כנראה שלא חבר
לא ממש
שואל השאלה:
תנו לי כמה סימנים שמישהי דלוקה עלי
אנונימי
לא חושבת שהגיוני
כנראה שאתה לא חתיך
כן בנות לא מתחילות לרוב רק רומזות
אנונימי
אם אתה מקבל מלא מבטים או קולט לפעמים שבנות מסדרות את השיער שלהן לידך - אז אתה נחשב חתיך לרוב הדעות