43 תשובות
מתעצם
מתעצם
מתעצם
מתעצם
מתעצם חדמש
מתעצם
לא מתעצם פשוט הפמינסטיות כל היום מחפשות להאשים גברים בזה
אנונימי
גודל גודל
כי החיים של גבר היום קשים ,נשים לא מבינות עם מה אנחנו מתמודדים
אנונימי
בהחלט גדל, יש אחוז גדול של צעירים שנמנעים מאינטראקציה לא הכרחית(עבודה/לימודים) עם נשים ולא רואים אותן ואותם כשותפים לאותה החברה.
אנונימי
^^עם מה אתם מתמודדים? לא נדרש ממכם כלום
אנונימית
מתעצם מאוד
במיוחד בחודשים האחרונים
במיוחד בחודשים האחרונים
^ומה נדרש מנשים?
אנונימי
אני אמרתי שהחיים של נשים קשים וגברים לא מבינים עם מה אנחנו מתמודדות? לא
אתה אמרת
אז בוא תסביר
אתה אמרת
אז בוא תסביר
אנונימית
פתחתי חשבון טינדר של אבן בת 23 100 ב 10 דקות,
פתחתי חשבון עם תמונות של דוגמן גבר בן 23 0 לייקים ב10 דקות
פתחתי חשבון עם תמונות של דוגמן גבר בן 23 0 לייקים ב10 דקות
אנונימי
זה אפילו לא haypergany
זה הכחדה
זה הכחדה
אנונימי
העובדה שאתה חושב שפמיניסטיות הן הבעיה מוכיחה שאנחנו צודקים
אנונימית
^^^זה מעיד על בעיה בגברים לא על בעיה בנשים
אנונימית
עם הליברליות מתעצם
אנונימי
וואי וואי.
כן אינסלים זה דבר שגדל.
אבל להגיד למישהו למה קשה לך לא מצופה ממך למשהו נטו כי אתה בן, זה כל כך ילדותי וטיפשי. זה עצוב לראות תגובה כזאת.
וזה גם עובדתית לא נכון.
מצופה מגברים להחזיק את הרגשות
להיות חזקים ולא להראות חולשות
לשלם בדייטים
להיות המחזרים
ולא משנה מה להגיד שאתה בסדר.
כן אינסלים זה דבר שגדל.
אבל להגיד למישהו למה קשה לך לא מצופה ממך למשהו נטו כי אתה בן, זה כל כך ילדותי וטיפשי. זה עצוב לראות תגובה כזאת.
וזה גם עובדתית לא נכון.
מצופה מגברים להחזיק את הרגשות
להיות חזקים ולא להראות חולשות
לשלם בדייטים
להיות המחזרים
ולא משנה מה להגיד שאתה בסדר.
אין דבר כזה תרבות של אינסילים.
יש מנהג של נשים סתם לתקוף את המין הגברי שמתעצם ביחד עם האינטרנט והרשתות החברתיות
יש מנהג של נשים סתם לתקוף את המין הגברי שמתעצם ביחד עם האינטרנט והרשתות החברתיות
יש דבר כזה אינסלים מוזמן לקרוא את ההגדרה בגוגל
אנונימית
אינסלים מכחישים את זה שהם אינסלים וכן יש תרבות כזאת
אנונימית
נפחת מאוד
צאו מהבית תכירו קצת גברים ואז תדברו
צאו מהבית תכירו קצת גברים ואז תדברו
^ אינסלים יוצאים הרבה פחות מהבית אז זה לא מדד טוב. זה survivorship bias
בינתיים מתעצם למרות שאני מאמין שאנחנו די בשיא וזה יתחיל לרדת בקרוב. זה נתפס כטרנד אז בקרוב זה ייראה כפחות מגניב (אולי יפתיע אתכם אבל חלק מהאפיל של להיות אינסל זה זה שזה מרדני, המרד שבלשבת ולהתלונן על החברה) ככה שאנשים יתחילו לאט לאט להתרחק מזה עם הזמן
בינתיים מתעצם למרות שאני מאמין שאנחנו די בשיא וזה יתחיל לרדת בקרוב. זה נתפס כטרנד אז בקרוב זה ייראה כפחות מגניב (אולי יפתיע אתכם אבל חלק מהאפיל של להיות אינסל זה זה שזה מרדני, המרד שבלשבת ולהתלונן על החברה) ככה שאנשים יתחילו לאט לאט להתרחק מזה עם הזמן
אנונימי
מתעצם
^ על אותו המשקל אני יכול להגיד שאתה נחשף לזה יותר ברשת כי הלא-אינסלים פחות נוכחים בבית ובתרבויות רשת האלה, אין תוקף לטענה
יש הרבה יותר אנשים מחוץ לבית מאשר המיעוט הקולני שרואים ברשתות
יש הרבה יותר אנשים מחוץ לבית מאשר המיעוט הקולני שרואים ברשתות
^ השאלה היא על התגברות של התופעה ולכן האינטרנט זה מדד די טוב בשביל זה. זה אף פעם לא היה נפוץ לפגוש אינסל ברחוב וזה עדיין לא (אפשר אבל לרוב לא תדע שהוא אינסל) אבל זה נפוץ יותר מאי פעם לראות דעות כאלה באינטרנט, ולכן זה מעיד על עלייה
אם לדוגמה השאלה הייתה "האם רוב הגברים אינסלים" אז הייתי מסכים איתך. בהחלט מדובר במיעוט קולני שחזק מאוד באינטרנט. אבל השאלה היא לגבי מגמת עלייה ולא לגבי ההימצאות שלהם בכללי. הבנת?
אם לדוגמה השאלה הייתה "האם רוב הגברים אינסלים" אז הייתי מסכים איתך. בהחלט מדובר במיעוט קולני שחזק מאוד באינטרנט. אבל השאלה היא לגבי מגמת עלייה ולא לגבי ההימצאות שלהם בכללי. הבנת?
אנונימי
התייחסתי מלכתחילה לכך שמדובר במגמה
השגיאה שלך בעיניי היא שזה לא היה דבר נפוץ בעבר, פעם זה היה יותר מקובל חברתית ופחות היו קוראים לזה בשם הזה. אולי ההתנהגות עצמה נראתה גם פחות קיצונית כתוצאה מכך, אבל בכמות אנשים אני לא רואה שום עלייה. מה שפעם היה במעגל x פנים מול פנים הפך באופן בלעדי לנחלתה של קבוצה y באינטרנט.
זה לא אומר שהנפח גדל, זה אומר שהצפיפות במוקדים מסוימים עלתה על חשבון אחרים.
השגיאה שלך בעיניי היא שזה לא היה דבר נפוץ בעבר, פעם זה היה יותר מקובל חברתית ופחות היו קוראים לזה בשם הזה. אולי ההתנהגות עצמה נראתה גם פחות קיצונית כתוצאה מכך, אבל בכמות אנשים אני לא רואה שום עלייה. מה שפעם היה במעגל x פנים מול פנים הפך באופן בלעדי לנחלתה של קבוצה y באינטרנט.
זה לא אומר שהנפח גדל, זה אומר שהצפיפות במוקדים מסוימים עלתה על חשבון אחרים.
^ אני אישית לא פגשתי בהרבה אנשים עם הסוג מיזוגיניה של אינסלים מחוץ לאינטרנט בחיי. היה לי חבר אחד שהיה טיפ טיפה בדרך לשם אבל הוא השתקם. אולי אתה הכרת יותר ממני פשוט, אבל עדיין קשה לי להאמין שזאת אותה הכמות. במיוחד כשעכשיו מדובר שזאת תופעה של ממש ואני מתחיל לראות את זה במקומות יותר ויותר מיינסטרים. אבל בגדול אין לי פה סטטיסטיקה של ממש אז אני לא יכול להפריך את מה שאתה אומר
פשוט לא נשמע לי סביר שבאמת פשוט כל אלה שהיו עוד איכשהו חברתיים עברו לאינטרנט ומעבר לזה הכמות אותו הדבר
פשוט לא נשמע לי סביר שבאמת פשוט כל אלה שהיו עוד איכשהו חברתיים עברו לאינטרנט ומעבר לזה הכמות אותו הדבר
אנונימי
מתעצם
זה מתעצם מאז ה23 במאי 2014.
^למרות שהוא הרג יותר גברים מנשים
אז מה
כי השנאה שלו הייתה ממוקדת בזוגות בכללי ולא בנשים
על מי אתם מדברים?
על בחור נחמד
^בשם?
^^^מישהו שחיבק 6 אנשים
תרשום בגוגל supreme gentleman
תרשום בגוגל supreme gentleman
עזר ל6 אנשים וניסה לעזור לעוד 14
^^לא נראה לי שיצא את מה שאתם דיברתם עליו
^^אבל מה השם שלו...
אליוט רוג'ר
באותו הנושא: