14 תשובות
ממש הזוי.
קצת מוזר...
זה לא הזוי
זה די פער מוזר
פדופיליה זה לא
אבל כן זה מוזר חח
אבל כן זה מוזר חח
שואל השאלה:
זה מהטיקטוק לא כי ראיתי אותו בבית ספר או משהו
זה מהטיקטוק לא כי ראיתי אותו בבית ספר או משהו
אנונימית
את בעצמך קטינה, אז זה לא "הזוי".. אבל זה כן לא שגרתי.
השאלה איך את רואה את עם עצמך, ולא עם הסביבה.
ובכל מקרה, אנחנו גם יכולים למצוא צעירים מאיתנו כאנשים יפים.. זה לא בהכרח פדופילי
השאלה איך את רואה את עם עצמך, ולא עם הסביבה.
ובכל מקרה, אנחנו גם יכולים למצוא צעירים מאיתנו כאנשים יפים.. זה לא בהכרח פדופילי
אחינו אני מרגישה מוטרדת בשבילו
כן זה מוזר...וחוץ מזה שהם מכוערים תחת,ובגיל שלך הם יותר חתיכים
אין מה לעשות יש אנשים יפים מידי לעולם הזה, העיקר שאת לא עושה לו מוב
לדעתי זה מזה הגיוני להגיד על מישהו אפילו קטן שהוא חתיך זה לא שאת רוצה אותו או משהו
לא מוזר
זה בסדר. כנראה שהוא חתיך.. כאילו אין עם זה בעיה. אל תציעי לו שום דבר ואז זה לא מוזר בכלל :) מה שקורה לנו במחשבות, קורה לנו במחשבות. וזהו.
לא הזוי אם הבן 14 נראה בוגר
באותו הנושא: