20 תשובות
היא חנג'ה ברמות
וואי כן שתעוף כבר יחד איתו
גם אני חושבת ככה.
היא ממש מגעילה מצטערת קשה לי לראות את זה וגם ההתנהגות של הילדה הקטנה ולאכול גם כשכולך מתלכלכת זה ממש מגעיל אני מצטערת ואהבתי אותה בהתחלה כשהיה לה עמוד שדרה
זאת ממש עובדה
אנונימית
שואל השאלה:
2 שחקנים
אנונימית
העיקר הוא אומר על גל שחקנית שהוא בעצמו שחקן
עומר הכי שחקן וכל מי שנכנס לזוגיות באח הגדול בשבוע הראשון הוא שחקן
לא מבינה איך נפלתם לזה
אנונימית
כבר בהתחלה הייתה לי תחושה לא טובה לגביו ואני שמחה לדעת שצדקתי
שלי זאת שדחקה בעומר להיכנס לזוגיות
בכללי שניהם מגעילים אותי הם מתחרמנים מול המצלמות וזה דוחה ברמות והם נראים מסריחים
וגם עומר בהתחלה אהבתי אותו הוא היה בוגר מסתבר שהוא סתם בריון
וגם את גל רובין אני לא סובלת אני מקווה שקורן יזכה בסוף
יש לי תחושה שקורן יעוף היום אבל תאמת הוא הכי נורמלי שם אמנם עציץ אבל אני מעדיפה שהוא יזכה מאשר שלי או עומר
הצבעתי לו הוא עם לב טוב הלוואי שיזכה כמו יובל מעתוק נמאס מכל השחקנים שם
ובלי קשר אני לא אומרת שזה בוודאות אבל הרבה אומרים שהם יודעים שהוא הומו ופשוט נכנס לזוגיות עם שלי כדי להתקרב לזכייה
צודקת באמת עדיף שהוא יזכה מאשר האחרים
שואל השאלה:
אני גם אוהבת את קורן הלוואי שהוא יהיה הזוכה
אנונימית
הלוואי
שואל השאלה:
את האמת שעומר לא נראה בן אדם מסריח אבל בגלל שהוא עם שלי הוא פתאום נראה מסריח
אנונימית
כן היא נהייתה מעצבנת
אבל מלא אנשים אוכלים עם הידיים תלוי מה היא אכלה
היא כן קצת סתומי כזאת אבל תמיד מביאים כמה כאלו לתוכנית כל עונה בשביל צחוקים
שלי לא מסריחה כי אם היא הייתה מסריחה עומר לא היה איתה
הסרטון הזה שהוא העיר לה היה לא רציני הם שיחקו משחק כיאלו הם זרים פשוט חתכו את זה והעלו לטיק טוק לא צריך לחפש כל דבר
במיוחד הכת של גל
היא אוכלת כמו שכולם אוכלים כשהם בבית זה הרמה של האותנטיות שלה