10 תשובות
אותם ספציפית לא שומע.. אבל שומע שנות ה60-90
ממש ממש לא.. ישנם המון כמונו
לאא!
בון ג'ובי והביטלס זה הלהקות האהובות עלי ואני גם מאוד אוהבת את abba
d:
אנונימית
שואל השאלה:
שכחתי להגיד גם שאני חולה על השירים של בנגלס
לא את לא... אני מאוד אוהבת רוק משנות ה80 בעיקר וגם לפני, והביטלס גם מעולים.
שואל השאלה:
מכירים שירים של green day?
אני גם שומעת ביטלס ובון ג'ובי ובכללי רוק ישן
שואל השאלה:
את שומעת ac/dc?
את לא היחידה חח... ואני שומעת כמעט את כל הלהקות הישנות החל משנות ה60... כמובן להקות רוק d: כל סוגי הרוק. אבל גם אבבא אני שומעת לפעמים (דיסקו דיסקו xd) הא ואני לא שומעת את בון ג'ובי:<