10 תשובות
אותם ספציפית לא שומע.. אבל שומע שנות ה60-90
ממש ממש לא.. ישנם המון כמונו
לא:)
לאא!
בון ג'ובי והביטלס זה הלהקות האהובות עלי ואני גם מאוד אוהבת את abba
d:
בון ג'ובי והביטלס זה הלהקות האהובות עלי ואני גם מאוד אוהבת את abba
d:
אנונימית
שואל השאלה:
שכחתי להגיד גם שאני חולה על השירים של בנגלס
שכחתי להגיד גם שאני חולה על השירים של בנגלס
לא את לא... אני מאוד אוהבת רוק משנות ה80 בעיקר וגם לפני, והביטלס גם מעולים.
שואל השאלה:
מכירים שירים של green day?
מכירים שירים של green day?
אני גם שומעת ביטלס ובון ג'ובי ובכללי רוק ישן
שואל השאלה:
את שומעת ac/dc?
את שומעת ac/dc?
את לא היחידה חח... ואני שומעת כמעט את כל הלהקות הישנות החל משנות ה60... כמובן להקות רוק d: כל סוגי הרוק. אבל גם אבבא אני שומעת לפעמים (דיסקו דיסקו xd) הא ואני לא שומעת את בון ג'ובי:<
באותו הנושא: