13 תשובות
לא חושבת
בהרבה מאוד מובנים לא, הוא הפריע לנו במלחמת 7 באוקטובר
אנונימית
לא בהכרח מבחינת הסתכלות על יחסי ישראל ארצות הברית בכולל עם טראמפ רמת התיאום בין המדינות הרבה יותר גבוהה
אתה מדמיין
אנונימי
לא
תלוי למי לנו ברור שלא
לאמריקאים יכול להיות שביידן היה טוב יותר
לאמריקאים יכול להיות שביידן היה טוב יותר
אנונימי
בשביל ישראל חד משמעית לא, מבחינת בן אדם יש מצב
אני די בטוח שלאף אחד אין כאן שום מושג כי נכון לעכשיו לא היה ולא יהיה נשיא גרוע לישראל יותר מטראמפ
הוא לא היה יותר טוב מטראמפ.
אנונימי
עם טראמפ החזרנו את כל החטופים
אנונימי
אובמה היה שמלאני מביידן ואפילו ההסכם שלו עם איראן היה פי מיליארד טוב מההסכם של טראמפ
כן
באותו הנושא: