6 תשובות
זה ממש מוקדם.. תחכי קצת:o
את צריכה לוודא שאת באמת רוצה עגיל באף, לא מתוך מצוקה או בלבול רגעי.
את צריכה לנסות "לשבת להם על הוריד".
מקווה שיסכימו בקרוב.
את לא צריכה עגיל באף.
כשהייתי בת שלוש עשרה, בגלל שהם לא הסכימו לי התכוונתי לעשות את זה עם מחט לבד מול המראה אבל אז אמא חזרה הביתה והדלת הייתה פתוחה והיא ניבהלה אז ניצלתי את זה כדי להגיד לה שאם היא לא נותנת לי רשות לעשות את זה מקצועי ככה שזה לא ישאר לי ליותר זמן אז אני עושה לבד עם מחט ואז היא חטפה פניקה והוציאה חמישים שקל
כמה שאני אומר שזה מיותר אני אגיד לך כמה שיטות:

1. תגידי להם שאת תשלמי על זה, אולי זה יעזור

2. תגידי שלהמון ילדים שאת מכירה יש וגם את רוצה

3. תגידי להם שזה ממש חשוב לך ושזה יכול לעזור לך להעלות לעצמך את הביטחון ( אפשר לחרטט לפעמםי חח )
גיל 13 זה עוד מוקדם יחסית
עד גיל 15 לא היה לי שום עגיל או פירסינג חוץ מזוג עגילים באוזניים
ואז לאט לאט ככל שאני נהיית גדולה היא מרשה לי יותר דברים
כמו בגיל 15 היא הסכימה לי לעשות עוד זוג חורים באוזניים
ו (רק) בגיל 16 היא הסכימה לי לעשות עגיל באף
ובגיל 17 היא הרשתה לי לעשות עוד פירסינג אז בחרתי לעשות אינדסטריאל
ועכשיו כשסוף סוף אני בת 18 וחודש, ועוד כמה זמן אני יגיע לבקו"ם (בסיס קליטה ומיון) אני אצטרך להוריד את כל מה שעבדתי קשה עליו חוץ מזוג אחד באוזניים.
לאט לאט
ובהצלחה לך ילדה, אדל (לא הזמרת).
אדל