27 תשובות
אז תראה יותר בנות מאשר בנים
אנונימי
אין דרך לשנות את זה חיים שלי תלמד לקבל ולחיות עם זה אין מה לעשות כל כך בנוגע לזה
אין דרך לשנות אל תנסה להתכחש למי שאתה זה סתם ידכא אותך למה אתה כל כך נחוש לשנות את זה
שואל השאלה:
אוף דיי אבל תעזרו לי לא באלי להיות גיי זה מלחיץ ממש ובאלי חיים רגילים
אוף דיי אבל תעזרו לי לא באלי להיות גיי זה מלחיץ ממש ובאלי חיים רגילים
אנונימי
אין דרך לשנות את זה, תלמד לקבל את זה
שואל השאלה:
כי באלי לשנות בגלל שלא באלי להיות מוזר ושיסתכלו עליי מוזר ובנים יכולים להרביץ לי בנים לא אוהבים גיי כולם יכולים להסתכל עליי מוזר אוף לא באלי
כי באלי לשנות בגלל שלא באלי להיות מוזר ושיסתכלו עליי מוזר ובנים יכולים להרביץ לי בנים לא אוהבים גיי כולם יכולים להסתכל עליי מוזר אוף לא באלי
אנונימי
ברור זה מלחיץ זה לא קל גם לקבל את זה אבל צריך לדעת לחיות לצד זה ולקבל ולאהוב את זה עם הזמן זה יקרה אני מאמינה בך וזה שאתה גיי לא מעיד עליך כמוזר או משהו זה עניין של נטו משיכה לא אישיות שונה או משהו
אני מבינה מה אתה אומר אבל אנחנו חיים במציאות מודרנית יותר ותשים זין על אנשים שאתה לא מכיר למי אכפת מה הם יחשבו עליך
שואל השאלה:
אבל יש לי מלא חברות הם לא ירצו להיות חברות שלי אם הם יגלו אוף לא יהיה לי חברות גם זה מעצבן לא באלי להיות לבד
אבל יש לי מלא חברות הם לא ירצו להיות חברות שלי אם הם יגלו אוף לא יהיה לי חברות גם זה מעצבן לא באלי להיות לבד
אנונימי
כן כנראה שאתה גיי
אין ממש דרך לשנות את זה, זאת הרגשה נוראית לחיות בהכחשה ממליץ לך ללכת לפסיכולוג שיעזור לך להשלים עם זה ולקבל את עצמך
אין ממש דרך לשנות את זה, זאת הרגשה נוראית לחיות בהכחשה ממליץ לך ללכת לפסיכולוג שיעזור לך להשלים עם זה ולקבל את עצמך
אנשים שבאמת אוהבים אותך וחברים אמיתיים שלך יהיו איתך גם אם המשיכה שלך שונה אני אומרת מניסיון פעם עוד שהייתי בהכחשה לגביי זה שאני אוהבת בנות סיפרתי לחברות והיו כאלה שבחרו להתרחק וזה שלהן והכל טוב ויפה אבל חברים שבאמת אוהבים אותך יהיו לצידך ככה או ככה לטוב ולרע
אני מבינה מה אתה אומר לגבי חברות אבל רוב הבנות הן תומכות בקהילה דווקא גם אם הן סטרייטיות ושתדע שיש סיכוי גדול שהן יודעות את זה כבר עליך ומחכות שתגיד משהו אם היו לך חברים בנים הייתי יותר דואגת מהסיטואציה
שואל השאלה:
נתקו אותי וwexle אמלהה אוף באלי לבכות ממש תודה
נתקו אותי וwexle אמלהה אוף באלי לבכות ממש תודה
אנונימי
תאהב את עצמך אתה מושלם בדיוק כמו שאתה 3>
באהבה חיים שלי ותזכור שאתה לא שונה בגלל זה זה עניין של משיכה וזה בסדר להימשך למשהו שונה מהשאר אני מקווה שיום אחד תדע לקבל ולאהוב את זה
שואל השאלה:
אמלהה דיי אוף אתם מדהימות
אמלהה דיי אוף אתם מדהימות
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אבל אתם בטוחות שאני לא יכול לשנות את זה פליז אם זה אפשרי תגידו לי
תודה אבל אתם בטוחות שאני לא יכול לשנות את זה פליז אם זה אפשרי תגידו לי
אנונימי
אויש חיים שלי אני שרופה! ולצערי זה לא אפשרי אז תצטרך ללמוד לחיות לצד זה
אי אפשר לשנות זה מי שאתה אין מה לעשות אבל אפשר ללמוד לקבל את זה במקום להתכחש ולהפסיד שנים שיכולת להיות שמח ולדעת שהאנשים סביבך אוהבים אותך כמו שאתה
מצטרפת למה שנאמר כאן למעלה ואוסיף- אי אפשר לשנות נטייה מינית, אבל כן אפשר לשנות את הקבלה העצמית. וזה תהליך שלוקח זמן (ומניסיון). ניסיונות לשנות את הנטייה המינית (כמו טיפולי המרה) לא עובדים וסתם פוגעים בנפש עוד יותר. ויותר מרחיקים אותך מעצמך. תהיה מי שאתה רוצה להיות ואל תפחד מזה. אנשים באים והולכים ומי שיבחר לא להיות סביבך בגלל זה, הפסד שלו. מלא בהצלחה!!!!!!! זמינה בפרטי גם אם תרצה להתייעץ או לשתף :)
לא יודעת כמה מינוסים אני אקבל על זה..
אבל אני באמת רוצה לעזור כי ביקשת לראות אם יש מישהו שאומר שאפשר לשנות את זה
(אני לא נצמדת לשום דעה פה רק מביאה את מה שיש לי, זה לא קל להיות שונה מניסיון, לא אותו הדבר אבל אותה תחושה אז אני מבינה)
תנסה לחפש דברים שהרבי מחבד אומר על זה, הוא לא דיבר על זה בפומבי אבל אנשים שכתבו לו קיבלו תשובות על זה..
תחפש אולי תמצא משהו, לא קל למצוא אני חושבת אבל תנסה אולי זה יתן לך את התשובות שאתה מחפש ואולי לא..
להזיק זה לא יזיק בטח...
ועוד משהו.
לא משנה מה אתה לא צריך להתייחס למישהו שמדבר עליך בזלזול, תלמד גם להחזיר אם צריך
אתה בנאדם ולא משנה אם אתה שונה קצת מהם אתה ראוי ליחס מכבד בדיוק כמוהם
תרגיש טוב עם עצמך כי אתה פשוט בנאדם, עם רגשות ואתה אדם טוב ושום דבר ממך לא פחות ממישהו אחר. תכניס את זה לראש שלך ושים פס על כל החטטנים שדוחפים את האף בחיים שלא שלהם ומי שלא רוצה להיות חבר שלך הוא לא חבר שמסוגל להכיל ולהיות חבר אמיתי שמסוגל להקריב מעצמו לחבר שלו, והדבר הטוב יהיה לשחרר ממנו.
בהצלחה ❤ מאחלת לך חיים מאושרים
אבל אני באמת רוצה לעזור כי ביקשת לראות אם יש מישהו שאומר שאפשר לשנות את זה
(אני לא נצמדת לשום דעה פה רק מביאה את מה שיש לי, זה לא קל להיות שונה מניסיון, לא אותו הדבר אבל אותה תחושה אז אני מבינה)
תנסה לחפש דברים שהרבי מחבד אומר על זה, הוא לא דיבר על זה בפומבי אבל אנשים שכתבו לו קיבלו תשובות על זה..
תחפש אולי תמצא משהו, לא קל למצוא אני חושבת אבל תנסה אולי זה יתן לך את התשובות שאתה מחפש ואולי לא..
להזיק זה לא יזיק בטח...
ועוד משהו.
לא משנה מה אתה לא צריך להתייחס למישהו שמדבר עליך בזלזול, תלמד גם להחזיר אם צריך
אתה בנאדם ולא משנה אם אתה שונה קצת מהם אתה ראוי ליחס מכבד בדיוק כמוהם
תרגיש טוב עם עצמך כי אתה פשוט בנאדם, עם רגשות ואתה אדם טוב ושום דבר ממך לא פחות ממישהו אחר. תכניס את זה לראש שלך ושים פס על כל החטטנים שדוחפים את האף בחיים שלא שלהם ומי שלא רוצה להיות חבר שלך הוא לא חבר שמסוגל להכיל ולהיות חבר אמיתי שמסוגל להקריב מעצמו לחבר שלו, והדבר הטוב יהיה לשחרר ממנו.
בהצלחה ❤ מאחלת לך חיים מאושרים
אנונימית
אין דרך לשנות את זה,אתה נולדת ככה וזה בסדר וזה טבעי.
תלמד לקבל את עצמך כמו שאתה ותעשה מה שעושה לך טוב.
תלמד לקבל את עצמך כמו שאתה ותעשה מה שעושה לך טוב.
אח שלי היקר
אין לך אין לשנות את זה לא משנה מה תעשה זה קשה אבל אתה צריך לדעת לחיות אם זה אני מבין שאתה רוצה להיות כמו כןלם זה הכי ברור שיש אבל זה החיים
אתה מלך
אין לך אין לשנות את זה לא משנה מה תעשה זה קשה אבל אתה צריך לדעת לחיות אם זה אני מבין שאתה רוצה להיות כמו כןלם זה הכי ברור שיש אבל זה החיים
אתה מלך
אנונימי
אני מבין איך אתה מרגיש אתה רןצה להיות כמו כןלם,גבר רגיל? כזה שנמשך לבנןת ולא לבנים
אנונימי
שואל השאלה:
יאוו אנונימית שכתבת לי אני ממש לא יעשה על זה מינוסים תודה
יאוו אנונימית שכתבת לי אני ממש לא יעשה על זה מינוסים תודה
אנונימי
^אני לא יודעת אם זה ציני אבל באמת ניסיתי לעזור כי ראיתי שאתה בכל זאת מחפש דרך...
סליחה אם הובנתי לא נכון.
כולם פה צודקים, אתה צריך להרגיש טוב עם מי שאתה כי זה אתה ומי שלא טוב לו יום טוב לו.
סליחה אם הובנתי לא נכון.
כולם פה צודקים, אתה צריך להרגיש טוב עם מי שאתה כי זה אתה ומי שלא טוב לו יום טוב לו.
אנונימית
איך לך ככ איך לשנות את זה זה מי שאתה
אתה לא יכול להכריח את עצמך לאהוב משהו אחר וכאילו לעבוד על עצמך
כי בסוף האמת תמיד תיחשף
תלך עם הלב שלך תמיד ותאהב את עצמך איך שאתה תלמד לחיות עם זה גם אם זה קשה וזה קשה אבל אתה מסוגל ואתה חזק רק לשמור דבר כזה בבטן מעיד כמה אתה בן אדם חזק! אנשים שבאמת אוהבים אותך יקבלו אותך איך שאתה!
אתה לא יכול להכריח את עצמך לאהוב משהו אחר וכאילו לעבוד על עצמך
כי בסוף האמת תמיד תיחשף
תלך עם הלב שלך תמיד ותאהב את עצמך איך שאתה תלמד לחיות עם זה גם אם זה קשה וזה קשה אבל אתה מסוגל ואתה חזק רק לשמור דבר כזה בבטן מעיד כמה אתה בן אדם חזק! אנשים שבאמת אוהבים אותך יקבלו אותך איך שאתה!
אנונימי
באותו הנושא: