9 תשובות
כי באחד יותר אנשים צופים
כי האחח הגדול זה הכי פופולארי רוקדימים שה יותר של זקנים
כי גם אלה שלא צופים בהאח הגדול תמיד מעודכנים במי מודח ומי לא חחח
לא יודעת למה ואיפה ההיגיון
אנונימית
שואל השאלה:
אז כנראה שאין טעם לאנשים, בתור מישהי שראתה כל הזמן האח הגדול הבנתי כמה זה ריאלטי שלא שווה את זה, הכל זה ריבים, צעקות וברבריות ובערוץ אחר יש תוכנית שאשכרה אפשר להנות ממנה בלי כאב ראש מתמשך וריבים עם אנשים על מי צדק בריב הזה
כי האח הגדול זה יותר נפוץ ומעניין לדעת הגולשים.
זה לא כזה עמוק גירל
כל אחד בוחר בשביל עצמו באיזה זבל לצפות
אני אישית לא מבינה איך לאנשים לא נמאס. האח הגדול כל עונה אותו סיפור ריבים על ביסלי ושוקו
דייר אחד שמטריל את כל הבית ואחר כך מנצח את העונה או במקסימום מגיע למקןם השני
אבל כל עןנה אותו הדבר שיש דייר אחד שמטריל את כל הבית ואז כולם נגדו


זה כל הקונספט כל עונה אותו הסיפור רק באדם חדש
אנונימית
כי ההדחות בהאח הגדול יותר מסקרנות מאשר רוקדימים