6 תשובות
שואל השאלה:
באיזה שעה היא?
בהצלחה
באיזה שעה היא?
בהצלחה
אנונימית
^אם אני לא טועה ב-9:00 בבוקר
בהצלחה גם לך (אם את נבחנת)
בהצלחה גם לך (אם את נבחנת)
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
גם אני ניגש, בהצלחה לכולם מחר!!
אנונימי
ב9 ותגיעי ב8:30 כדי להרשם
באותו הנושא: