3 תשובות
את מלכה הלוואי אני שאני אהיה כמוך
קצת התנתקות ממסך לא הרגה אף אחד
זה לא ממש אובייס
כולם מכורים לטלפון ולוקחים את זה איתם לכל מקום
וזה קצת מסוכן לטייל במקומות במדינות זרות בלי דרך לתקשר עם אף אחד ובלי דרך לקרוא לעזרה אם קורה משהו חס וחלילה
אבל אני לגמרי בעד זה. להתאוורר מהטלפון זה מטורף וללכת לחופשה בלי המסך הזה שכולם מכורים אליו זה נורא משחרר אבל כולם מכורים לזה וכולם בטלפון כל יום כל היום אז זה לא נורלי בשבילהם
את לא לוקחת טלפון למדינות זרות או פה בארץ??
במדינות זאות באמת מסוכן לדעתי. פה בארץ נשמע אחד הצ'ילס.
אישית הייתי לוקח ושם על מצב טיסה בתיק או משהו כדי שיהיה לי למקרה חירום, אבל וואלה זה כיף אצח
התחברות ל