התחברות
הרשמה
הגיע לי הציון של התיאוריה מהבית ספר וכתוב שעבר, אז עכשיו יש לי תאוריה? זה נחשב ממש שעברתי תאוריה?
22 ביוני 2026, 12:12
תיאוריה
נהיגה
כיתה י'
3 תשובות
כן
פ
פר בן בקר
כן
כ
כואבת לי הברך
כןן וכל הכבוד
~
~רפונזל~
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עשיתי תיאוריה מהבית ספר איפה אני מקבלת את הציון?
איפה רואים את הציון על מבחן התיאוריה דרך בית ספר??
איפה אפשר לראות ציונים של התיאוריה מהבית ספר?
עשיתי תיאוריה מהבית ספר, מישהו יודע מתי התוצאות אמורות להגיע ואיך מקבלים את התוצאות?
הציון של הדמיית התיאוריה נכנס לתעודת בגרות?
אם עשיתי הדמיית תיאוריה שבוע שעבר וכתוב לי בציון "מתכונת" בחינוך תעבורתי זה ישפיע על הציון?
למי מהשישיסטים לא הזינו עדיין את הציון של התיאוריה??
מישהו קיבל תשובה של התיאוריה מהבית ספר?
אם עשיתי היום תיאוריה מהבית ספר מתי מקבלים ציונים?
מי שעושה תיאוריה מהבית ספר, חובה להגיע עם דרכון או ת"ז?
כאלה שעשו את התיאוריה מהבית ספר שבוע שעבר (ביום שלישי) קיבלתם כבר תשובות?