התחברות
הרשמה
היי יש לי תור לשיננית היום ומאז שקבעתי את התור יש לי הרגשה סופר רעה לגביו וכיאלו לקח לי שנה למצוא תור ללכת או לא..
הכוונה של כיאלו שמשהו רע יקרה בתור ואני לא פחדנית בכלל עשיתי 2 עקירות כירוגיות
22 ביוני 2026, 12:18
שיניים
שיננית
בריאות השן
רופא שיניים
קופת חולים
תשובה אחת
ללכת
ת
תפוח סגול
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה יעשו לי אם אני לא אלך לתור שלי בשיננית היום
איך לשכנע את אמא שלי לבטל את התור לשיננית היום?
תור לשיננית יכול להיות גם ביום שישי?
איך לכתוב למקעקעת שקבעתי אליה תור שאני רוצה לבטל את התור?
כמה זה נורא אם התור שלי לשיננית הוא 10 חודשים אחרי התור הקודם שלי?
התור לשיננית נדחה לעוד שבועיים לא יקרה לי כלום בשיניים נכון?
אם אני מאחרת לשיננית בכמה דקות יבטלו לי את התור?
יש לי היום תור לשיננית ואני מתה מפחד ( פעם ראשונה שלי עם גשר ) זה שונה ?
יש לי תור לשיננית שבוע הבא והשיננית הקבועה שלי לא יכולה, מה לעשות???
צריך לעשות שיננית לפני שמורידים את הגשר,היום היה לי תור לשיננית ולא הלכתי ואני מוריד את הגשר ב-27/2
דחו לי את התור לשיננית ב 3 חודשים הגיוני?