11 תשובות
לא
סורי בייב
לא
אבל יש כאלו שישמחו לקבל את זה עבור הקלות ותפקידים נוחים
אז אצל כל אחד זה מתפרש אחרת
אם את רוצה תפקיד של לוחמה אז זה לא טוב אם את רוצה תפקיד עורפי אז זה בסדר
שואל השאלה:
ולחיל האוויר זה טוב?
אנונימית
אממ תלוי, יש תפקידים שדורשים פרופיל גבוה יותר ויש כאלה שפחות. יש לך תפקיד שחשבת עליו?
לא אולי יש תפקיד של גובניק שם
יש תפקידים של תומכל שפרופיל 45 מתקבל
תלוי בשביל מה, ללוחמה זה לא עובד אבל לרוב התפקידים התומכים ועורפיים זה כן מספיק
לא כזה סליחה
נראה לי שיש תפקידים של חיל אוויר שמתאים ל45
התחברות ל
באותו הנושא: