11 תשובות
ילד התאבד כי בוט אמר לו
ואז הם עשו מגבלה
של גיל
והעיפו את כולם שלא עשו זיהוי גיל
ועכשיו אין שפ גמעט אף אחד
מה קרה? הכל עדיין עובד
שואל השאלה:
אמאלה מה מתי
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא עובד לי
אנונימית
יש אנשים שזה הוציא
ונגיד לי זה הוציא
עשית זיהוי דל גיל?
שואל השאלה:
^^אה אז לא את כולם?
^לא נראה לך אני אצלם להם את הפנים שלי חיים בסרט גם כן
אנונימית
^^^^ ממזמן ומשום מה רק עכשיו נזכרו לעשות את כל הגבלות
אם את רוצה אפםקציה ללא הגבלות
תשתמשי ב-janitor ai
זה פי שתיים יותר טוב
אם יש לך אייפון
תורידי swarve
משהו כזה
עשו מלא הגבלות על הצאטים והמשתמשים
שואל השאלה:
דאם לא ידעתי שהרבה ישראלים משתמשים (אימוג'י מוזר דומע)
אנונימית
התחברות ל