13 תשובות
כן לי יש 10
שנים עם אחת
ואחת 6 וחצי
יש לי אח 9 שנים צעיר ממני
כן ביני לבין אחותי הקטנה יש 10 שנים הפרש
זה החברויות הכי טובות
אחיות שלי
אחת כבר בוגרת והשנייה התחילה להיות בוגרת ואני נערה
וזה קשר ממש טוב הכי כיף הפרשים גדולים בין אחים
תעזרו לו לגדול
אני בת 22 ויש לי אחות קטנה בת 10 והיא החברה הכי טובה שלי ואני שלה
את לא יכולה לדעת מה יקרה
עניין של זמן
אבל את ממש לא זקנה אחות את ילדה ובכל מקרה גם אם היית יותר גדולה את אחותו וזה מה שמשנה:)
אח שלי הבכור גדול ממני בערך ב15 שנים ויש לי עוד אחות שגדולה ממני ב13 שנים ואנחנו הכי קרובות שיש
גם עם אח שלי הבכור אני קרובה ברמות
אני מכירה מישהו שגדול מאח שלו הקטן ב20 שנה
שואל השאלה:
כן אבל הוא בן ואני מרגישה שלא יהיה בינינו כל כך קשר
אנונימית
שואל השאלה:
והוא קרוב אליו?
אנונימית
תקשיבי הכל תלוי אם את תהיי קרובה אליו. אח שלי הקטן קטן מאחותי ב14 שנים ואני באמת חושבת שיש להם את הקשר הכי טוב בבית.
כן, מאד^^
(אה רגע לא בטוחה שהתכוונת אליי:'))
הוא בן 22 בערך (אפילו 23 אם אני לא טועה) והקטן בן שנתיים
אבל הגדול לא נמצא הרבה בבית
מה שכן יש לו עוד אחים ואחיות עם הפרשים של 10+ שנים שנמצאים יותר בבית והם ממש קרובים
אח שלי גדול ממני ב10 שנים
אנונימית
יש לי חברה שאחותה גדולה ממנה ב20 ומשהו שנה והן מלא ביחד כל הזמן והיא מדברת אליה וזה גם תלוי באיך שאת תהיי איתו
התחברות ל