חבר שלי רצה שאני אבוא איתו ליום הולדת של ידידה שלו
עכשיו זה ברעננה וזה חברים שלו וזה רחוק לי ואני לא מכירה שם אף אחד אבל הןא אמר שהוא ממש רוצה שאני יבוא אבל בחיים לא יסכימו לי אבל פשוט הסיבה העיקרית שלא באלי לבוא שאני בטח יהיה שם לבד אני גם לא מכירה שם אף אחד וזה אבל הוא ממש רוצה קיצר מה לרשום לו