19 תשובות
למטה ברור
אתה לא יכל ליפול זה קרוב יותר לרצפה
וגם בלילה שאתה מת מעייפות לא צריך לטפס למיטה שלך
אתה לא יכל ליפול זה קרוב יותר לרצפה
וגם בלילה שאתה מת מעייפות לא צריך לטפס למיטה שלך
למטה
יותר נוח לעלות/לרדת
גם החלפת מצעים זה יותר קל מאשר למעלה
יותר נוח לעלות/לרדת
גם החלפת מצעים זה יותר קל מאשר למעלה
למטה כי למעלה אפשר ליפול ולמות
למטה כי אני לא אצליח לישון למעלה אני מפחדת ליפול
למעלה
אל המיטה נופלת אז זה שלמטה נמחץ
אל המיטה נופלת אז זה שלמטה נמחץ
היתרון היחיד בלמעלה זה פרטיות ושאף אחד לא יושב על המיטה שלך
כל שאר היתרונות זה הלמטה
כל שאר היתרונות זה הלמטה
למטה
למטה כי אז אתה יכול לעשות לאנשים דברים שלמעלה
למטה, לא צריך לדאוג מליפול למרות שאני אפחד שהמיטה למעלה לא תקרוס עליי.
תלוי בסיטואציה אם בכללי לכל החיים אז חד משמעית למטה אבל נגיד אתה יוצא לטיול איפשהו לאכסניה אש למעלה
למטב כולם יושבים מסאיחים וזה מבאס רצח
למטב כולם יושבים מסאיחים וזה מבאס רצח
למעלה יותר פרטיות
למטה זה לא נוח
למטה זה לא נוח
למטה כי אפשר כזה לתקוע עם סמיכה מתחת למזרון של ההוא שלמעלה כדי להסתיר את החלק התחתון של המיטת קומותיים ואז זה כמו חדר לבד
בשניהם יש חסרונות, אבל עדיף למטה
כי כשאתה למעלה אפשר ליפול מהמיטה
כי כשאתה למעלה אפשר ליפול מהמיטה
שואל השאלה:
נגיד יש מעקה אתם לא יכולים ליפול
נגיד יש מעקה אתם לא יכולים ליפול
אנונימי
^עדיין למטה
למעלה יותר פרטיות
נוח להסתכל על כולם
אפשר להחביא דברים
יותר קשה להעיר אותך
נוח להסתכל על כולם
אפשר להחביא דברים
יותר קשה להעיר אותך
למעלה כי המיטה לא יכולה לקרוס עלך
למעלה ברמות זה פיזית הרגשה של אני יותר טובה מכם בני תמותה נחותים שכמותכם
למטה כי למעלה זה יותר מסוכן
אנונימי
באותו הנושא: