11 תשובות
לא יודע מה יהיה עם אנשים אחרים, אבל בינתים הוא קצצ נכשל
אז למה כן?
אז למה כן?
שואל השאלה:
למה הוא נכשל לדעתך?^
למה הוא נכשל לדעתך?^
אנונימית
מי 2023 לא היהי שנה אחת בלי מחלמה או
משהו כזה וגם כל הרופמה המשפטי וכל זה
משהו כזה וגם כל הרופמה המשפטי וכל זה
אנונימי
כי הפכנו להיות הכלבים של אמריקה, הכלכלה לא משתפרת, האנטישמיות רק עולה, המלחמות לא מפסיקות
^^ זה שה7 באוקטובר קרה במשמרת שלו, אומר שהכל בגללו?
כאילו הוא מכהן רק 3 שנים, ושוכחים את שאר הקדנציות שלו
כאילו הוא מכהן רק 3 שנים, ושוכחים את שאר הקדנציות שלו
כי הוא נגד דמוקרטיה, עוזר לחרדים, מקדם אנשים עם דעות חשוכות לעמדות מפתח...
כדי לסכם את זה הוא פועל על פי האינטרסים שלו וחסר ערכים
כדי לסכם את זה הוא פועל על פי האינטרסים שלו וחסר ערכים
דבר ראשון ביבי רוב הזמן היה בשלטון במדינת ישראל ב 20 שנה האחרונות ולא בדיוק הלכנו בכיוון טוב המערכת חינוך בפח יש רק ירידה בציונים הנוער של היום התערדר קשות לא מגייסים חרדים ונותנים להם מלא כספים במהלך התקופה שהוא בשלטון קרה ה 7 באוקטובר בגלל שהוא הזרים כסף לעזה ועזרה תוחנים מילואימניקים אבא שלי נגיד עשה מעלה מ שנה מילואים ויש כאלו שעשו יותר הוא קיבל טראומות ולא ישן בלילה יוקר החייה רק עולה ובקצב מפחיד מול השכר הממוצע שכמעט לא עולה דירות לא יהיו אפשריות כמעט בשביל הדור שלנו לקנות בקיצור המדינה בזבל מה שנקרה
נמאס לי מיוקר המחייה
אני רוצה שמישהו ייקח לידיים את עניין גיוס החרדים ולא ייתן להם להשתמט ועוד לקבל הטבות
נמאס לי שעדיין לא נפתחה וועדת חקירה של ה7 לעשירי, עברו עוד מעט 3 שנים!! ועדיין כלום ושום דבר. אין שום הסברה בעולם והאנטישמיות עולה מיום ליום
בקיצור משהו פה חייב להשתנות
אני רוצה שמישהו ייקח לידיים את עניין גיוס החרדים ולא ייתן להם להשתמט ועוד לקבל הטבות
נמאס לי שעדיין לא נפתחה וועדת חקירה של ה7 לעשירי, עברו עוד מעט 3 שנים!! ועדיין כלום ושום דבר. אין שום הסברה בעולם והאנטישמיות עולה מיום ליום
בקיצור משהו פה חייב להשתנות
את לא מצביעה למועמד ספציפי
השאלה הנכונה היא מה חשוב לך, ומי המפלגה שעונה לא הצרכים ומסתדרת עם הערכים שלך. כמה היא עומדת במילה שלה ומקיימת הבטחות
כמה קשר יש לה עם כלל הציבור
היופי בצורת השלטון שלנו על פניו היא שאם כנסת לא משרתת את הציבור ניתן להחליף אותה.
אני מעודדת אותך להתעניין בפוליטיקה ולא להתגאות בזה שזה רחוק ממך. כי יבוא יום ותביני שאת מושפעת מזה. בין אם את מאחלת לעצמך להקים כאן משפחה, או מעוניינת לקנות ולהקים בית בישראל, להתחתן, להיות סבבה כלכלית, להקים עסק, לחיות חיים שלווים בסך הכל, לא למות בתאונת דרכים, שהילדים שלך לא ימותו בגיל 18 בצבא.. ועוד ועוד
פוליטיקה זה הכל. זה כל היום וכל הזמן מסביבך. המצב הקיים לא חייב להימשך תמיד, וזה רק חיובי להפעיל חשיבה ביקורתית על המצב הקיים, ללמוד מההיסטוריה ולהבין מה אפשר לשפר קדימה
השאלה הנכונה היא מה חשוב לך, ומי המפלגה שעונה לא הצרכים ומסתדרת עם הערכים שלך. כמה היא עומדת במילה שלה ומקיימת הבטחות
כמה קשר יש לה עם כלל הציבור
היופי בצורת השלטון שלנו על פניו היא שאם כנסת לא משרתת את הציבור ניתן להחליף אותה.
אני מעודדת אותך להתעניין בפוליטיקה ולא להתגאות בזה שזה רחוק ממך. כי יבוא יום ותביני שאת מושפעת מזה. בין אם את מאחלת לעצמך להקים כאן משפחה, או מעוניינת לקנות ולהקים בית בישראל, להתחתן, להיות סבבה כלכלית, להקים עסק, לחיות חיים שלווים בסך הכל, לא למות בתאונת דרכים, שהילדים שלך לא ימותו בגיל 18 בצבא.. ועוד ועוד
פוליטיקה זה הכל. זה כל היום וכל הזמן מסביבך. המצב הקיים לא חייב להימשך תמיד, וזה רק חיובי להפעיל חשיבה ביקורתית על המצב הקיים, ללמוד מההיסטוריה ולהבין מה אפשר לשפר קדימה
אנסה להסביר בקצרה.
לאורך הכהונות שלו (ובמיוחד האחרונה) היו הרבה אסונות שהוא סירב לקחת עליהם אחריות, האסונות הללו כוללים את השבעה באוקטובר. בכל אחד מהם הוא מצא אינספור תירוצים וסיבות, אבל איכשהו הוא האחרון שיהיה אשם, ברמה כזאת שזה מעלה חשד שכל התירוצים הללו נועדו לכך שהוא יישאר בשלטון. בנוסף לכך, הוא ניסה להגביל את כוחו של בית המשפט העליון ובכך להפוך את מדינת ישראל למדינה בעלת מאפיינים דיקטטורים בה לפוליטיקאים יש כוח כמעט בלתי מוגבל.
הוא גם הפר הסכמים קואליציוניים ומואשם בשלל עבירות פליליות, אז אני לא בטוח שהוא האדם האידיאלי כדי להמשיך להיות ראש ממשלת ישראל.
כל זאת מבלי שציינתי את מצב החינוך ויוקר המחייה, ששניהם גרועים מאוד לאחר כמעט 20 שנות כהונה.
לאורך הכהונות שלו (ובמיוחד האחרונה) היו הרבה אסונות שהוא סירב לקחת עליהם אחריות, האסונות הללו כוללים את השבעה באוקטובר. בכל אחד מהם הוא מצא אינספור תירוצים וסיבות, אבל איכשהו הוא האחרון שיהיה אשם, ברמה כזאת שזה מעלה חשד שכל התירוצים הללו נועדו לכך שהוא יישאר בשלטון. בנוסף לכך, הוא ניסה להגביל את כוחו של בית המשפט העליון ובכך להפוך את מדינת ישראל למדינה בעלת מאפיינים דיקטטורים בה לפוליטיקאים יש כוח כמעט בלתי מוגבל.
הוא גם הפר הסכמים קואליציוניים ומואשם בשלל עבירות פליליות, אז אני לא בטוח שהוא האדם האידיאלי כדי להמשיך להיות ראש ממשלת ישראל.
כל זאת מבלי שציינתי את מצב החינוך ויוקר המחייה, ששניהם גרועים מאוד לאחר כמעט 20 שנות כהונה.
אני אהיה נורא כנה פעם אחת עברתי לידו והיה ריח של ורדים ואני ממש שונא ורדים ומאז אני לא מצביע לו
אנונימי