15 תשובות
הנאה
לא שולל זה את זה
הנאה עם רגשות אשם
לא יכול להתגבר על היצר והבשר ימשיך להיטחן באותה צורה בין אם אני קונה אותו ובין אם לא
אם זה נטו כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי אין לי מה להיות צמחוני. אני לא מאמין שאם אני אעשה את השינוי הזה באמת תהיה השפעה
הנאה עם רגשות אשם
לא יכול להתגבר על היצר והבשר ימשיך להיטחן באותה צורה בין אם אני קונה אותו ובין אם לא
אם זה נטו כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי אין לי מה להיות צמחוני. אני לא מאמין שאם אני אעשה את השינוי הזה באמת תהיה השפעה
אני נהנה
תכלס זה כן רצח כי הורגים את החיות אבל בשבילי זה גם הנאה
רצח ותאווה
אנונימית
אני לא צמחונית אבל יש לי מצפון כשאני אוכלת בשר זה סתם אכזרי בתכלס
אנונימית
הנאה
מאז ומתמיד אכלנו בשר
ויש דרך לעשות זאת ולהישאר מכבדים
whole animal butchery גישה שמתמקדת בכבוד לבעלי החיים וממזערת בזבוז על ידי שימוש בכל חלקי הבהמה
ויש דרך לעשות זאת ולהישאר מכבדים
whole animal butchery גישה שמתמקדת בכבוד לבעלי החיים וממזערת בזבוז על ידי שימוש בכל חלקי הבהמה
רצח אבל אני נהנית ממש כשאני אוכלת בשר
זה רצח בדם קר של אנשים בלי לב
החיות עצמן אוכלות חיות בשביל לשרוד זה הטבע
יש על זה כל מיני נקודות מבט
חלק יגידו שזה דרך הטבע וחלק יגידו שזה אכזרי
חלק יגידו שזה דרך הטבע וחלק יגידו שזה אכזרי
אני חושב שזה גם וגם. חוויה משולבת.
למה זה סותר?
באותו הנושא: