7 תשובות
אלוורה
אולי לא כדאי ללכת לים ולחשוף עור שרוף לשמש...

אם כבר אז לכי אחרי 4
אם את עוד רוצה לנסוע שוב לים בלי לשים קרם הגנה לא למדת את הלקח
אין דרך להימנע מזה את צריכה לחכות שהעור יחלים
שואל השאלה:
אני מתכננת ללכת לבריכה סגורה. לא יהיה שם שמש.
הבעיה זה שזה ממש בולט אז אני נראית רע עם בגד ים
אני מבטיחה לך שזה בטח לא כזה נורא
כל עוד אין לך שם שלפוחיות זה לא נראה נורא
כן במקום סגור יש שמש אומנם פחות אבל עדיין אם את הולכת תמרחי טוב
את יכולה אולי ללכת עם חולצה צמודה ומתחתיה הבגד ים
ממש ממש ממליצה לך לקנות את המשחה של גרין.
זאת לא עוד משחה היא עוזרת למנוע צלקות, מרפא את העזור מהר ומקלה על כאב ושריפה.
היא נועדה גם לכוויות קלות וגם לכוויות קשות ופצעים.
נשרפתי פעם אחת בכל הפנים וממש שרף לי וכאב, השתמשתי בה ואחרי בערך יומיים שלושה כמעט ולא ראו את האדום והייתה הקלה גדולה בכאב.
בדרך כלל לוקח לשריפה בעור אצלי שבועיים לפחות לעבור ועם המשחה 2-3 ימים.
כל עור מגיב אחרת מקווה שגם לך היא תעזור.
התחברות ל