15 תשובות
2-0 2-1 אלגריה, למה ל365?
אנונימי
אני שמתי 2-0
אם זה באמת ל365
שואל השאלה:
כן ל365 אני כרגע על 40 נקודות
ממש מתלבט בין 2-1 ל1-1
כן ל365 אני כרגע על 40 נקודות
ממש מתלבט בין 2-1 ל1-1
אנונימי
40 נקודות? אולישיט אל תעשי מה שאני עושה לכי עם האמונה שלך
תתחתני איתי וזהו
שואל השאלה:
אני בוכהההה
אני בוכהההה
אנונימי
שואל השאלה:
40 נקודות זה לא כזה הרבה
40 נקודות זה לא כזה הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר לקחתי סיכון עשיתי 1-1 נקווה לטוב
בסדר לקחתי סיכון עשיתי 1-1 נקווה לטוב
אנונימי
איזה לא הרבה אני על 27 וגם זה כי היה לי מזל עם 2 בולים עכשיו
יש לי היום בגרות אחרונה עוד 3 שעות ואני לא ישנתי דקה
כבר 2 בגרו י ות הלכתי בלי לישון בגלל המונדיאל
אבל זה נטו כי זה יב את האמת אני לא הייתי ככה בכלל פשוט כבר איבדתי כל כוח
שמת בסוף 2-1?
6-7