5 תשובות
כנ"ל
מצטער לשמוע שזה המצב.
זה באמת קשה ויכול לגרום לתחושת בדידות ובידוד מהחברה.
מה לגבי לנסות להכיר חברים דרך חוגים וכולי?
אני יודע שברוב הערים הגדולות יש גם מועדונים לצעירים, שאלה מקומות מפגש שבאים לשם כל מיני צעירים מאותה העיר בזמנים קבועים כדי ללמוד, לדבר ולהכיר.
זה באמת קשה ויכול לגרום לתחושת בדידות ובידוד מהחברה.
מה לגבי לנסות להכיר חברים דרך חוגים וכולי?
אני יודע שברוב הערים הגדולות יש גם מועדונים לצעירים, שאלה מקומות מפגש שבאים לשם כל מיני צעירים מאותה העיר בזמנים קבועים כדי ללמוד, לדבר ולהכיר.
מבאס לשמוע שזה המצב :/
תראי, לאו דווקא בצבא מכירים חברים לחיים, זה לא רלוונטי לכל אחד ואחת, אבל כן הייתי נשאר עם ראש פתוח, בין אם בצבא ובין אם בעבודה, את תמצאי את האנשים שלך :)
אני אישית מצאתי את שלי דרך משחקי מחשב, אבל יש בכל מקום.
תראי, לאו דווקא בצבא מכירים חברים לחיים, זה לא רלוונטי לכל אחד ואחת, אבל כן הייתי נשאר עם ראש פתוח, בין אם בצבא ובין אם בעבודה, את תמצאי את האנשים שלך :)
אני אישית מצאתי את שלי דרך משחקי מחשב, אבל יש בכל מקום.
תנסי למצוא חברות/ים חדשים דרך קבוצות ותחומי עניין משותפים שאת אוהבת
אם תצטרכי עזרה אנוכי פה
באותו הנושא: