תשובה אחת
עד גיל 18 לא, אחרי גיל 18 כן אבל לפי מה שזוכר זה מאוד מינורי ברמה של כמה עשרות שקלים לבגרות. מן הסתם זה במידה ואתה ניגש ישר דרך השלוחה האקסטרנית של משרד החינוך ולא דרך מכללה מתווכת כזו או אחרת שעושה השלמת בגרויות
באותו הנושא: