9 תשובות
אני חופפת פעמיים, מסיכה
אחרי המקלחת מסתרקת שמה קרם רק על הקצוות עושה צמה והולכת לישון ואז בבוקר כשאני מפרקת יש לי גם שיער גלי ממש וגם אין יותר מדי נפח
אחרי המקלחת מסתרקת שמה קרם רק על הקצוות עושה צמה והולכת לישון ואז בבוקר כשאני מפרקת יש לי גם שיער גלי ממש וגם אין יותר מדי נפח
שואל השאלה:
עם איזה מוצרים ?
עם איזה מוצרים ?
אנונימית
זה משתנה, אבל הקרם הוא משהו יקר ממש שאמא שלי קנתה לי אני לא זוכרת איזו חברה
שואל השאלה:
ויש את הכובע הזה לתלתלים מסאטן ששמים בלילה יש כאן מישהי שיודעת אם זה עוזר גם לבנות עם שיער גלי ?
ויש את הכובע הזה לתלתלים מסאטן ששמים בלילה יש כאן מישהי שיודעת אם זה עוזר גם לבנות עם שיער גלי ?
אנונימית
אחרי שחפפתי, אני מסרקת קצת ומחכה שהוא יהיה לח
כשהוא לח אני שמה קרם ואני לא עושה את הפעולה הזאת כמו שהמתולתלות עושות שהן מרימות את השיער ולוחצות עליו, פשוט מרימה את השיער עד לקרקפת ומניחה, בלי לכווץ את היד, ממש בעדינות
אחרי שהוא מתייבש אני עושה צמה ובבוקר מפרקת ושמה עוד ממש קצת קרם
כשהוא לח אני שמה קרם ואני לא עושה את הפעולה הזאת כמו שהמתולתלות עושות שהן מרימות את השיער ולוחצות עליו, פשוט מרימה את השיער עד לקרקפת ומניחה, בלי לכווץ את היד, ממש בעדינות
אחרי שהוא מתייבש אני עושה צמה ובבוקר מפרקת ושמה עוד ממש קצת קרם
שלשום מצאתי מוצר מושלם לשיער ומאז קניתי עוד אחד ממנו
זה הג'ל של curlz הכתום, אחד הטובים.
זה הג'ל של curlz הכתום, אחד הטובים.
אני משתמשת במוצרים של טליה עובדיה עושה לח נפוח מושלם
אנונימית
תקשיבי לאחרונה מצאתי שגרה מושלמת אבל אני אישית לא אוהבת נפח אז אולי תוסיפי איזה מוצר לנפח
אחרי מקלחת את מסתרקת
ואז שהשיער ממש רטוב ואם הוא הספיק להתייבש אפילו קצת אז תרטיבי אותו שוב את שמה סרום אני מתשמשת בשל נטורל פורמולה אבל זה לא כזה משנה
אחרי זה את שמה לחיצה ארוכה מהקרם לחות מוגברת של פנטן וזהו נותנת לו להתייבש ככה
ואז שאני ישנה אני פשוט לוקחת את כל השיער לצד אחד ושמה סקרנצ'י סטן בלי שום ליפוף פשוט ככה על השיער שלא יהיה שום סימן
אחרי מקלחת את מסתרקת
ואז שהשיער ממש רטוב ואם הוא הספיק להתייבש אפילו קצת אז תרטיבי אותו שוב את שמה סרום אני מתשמשת בשל נטורל פורמולה אבל זה לא כזה משנה
אחרי זה את שמה לחיצה ארוכה מהקרם לחות מוגברת של פנטן וזהו נותנת לו להתייבש ככה
ואז שאני ישנה אני פשוט לוקחת את כל השיער לצד אחד ושמה סקרנצ'י סטן בלי שום ליפוף פשוט ככה על השיער שלא יהיה שום סימן
אנונימית
תקשיבי
אני כל החיים בבעיה הזאת
אני חופפת את השיער עם הסדרת קרטין של רדיפיין
אחרי המקלחת שמה מגן חום ומייבשת את השיער לגמרי עם פן
אחכ אני מחכה שהוא יתקרר
עושה שתי קוקיות נמוכות
ועליהן עושה צמה משתיים ובבוקר מפרקת
זה נשמע קצת מסובך אבל זה לא
אם לא הבנת בואי לפרטי
אני כל החיים בבעיה הזאת
אני חופפת את השיער עם הסדרת קרטין של רדיפיין
אחרי המקלחת שמה מגן חום ומייבשת את השיער לגמרי עם פן
אחכ אני מחכה שהוא יתקרר
עושה שתי קוקיות נמוכות
ועליהן עושה צמה משתיים ובבוקר מפרקת
זה נשמע קצת מסובך אבל זה לא
אם לא הבנת בואי לפרטי