6 תשובות
תשאלי אותה
תשארי כמה שאת באותו הזמן רואה שנכון אל תחפשי לברוח כאחד שהיה לצערי בהרבה שבעות את רוצה שהיא תדע שהיית אבל לא קצת אלא שבאמת היית וכמובן להגיד את הדברים הקבועים משתתפת בצערך שלא תדעי עוד צער אם את מכירה את הנפטר תגידי דברים טובים שאת זוכרת עליו וזהו בעיקרון
להגיד שאת לוקחת חלק כי מישהי חשובה לך איבדה מישהו שחשוב לה אז זה חשוב גם לך את יודעת לאיזה כיוון כשאת מגיעה תחבקי את המשפחה שלה הקרובה תגידי שאת משתתפת בצערם
ולהשאר את יכולה להשאר שעה בערך ולדבר עם חברה לשאול אותה
תראי איך היא וכמה היא צריכה את התמיכה שלך
יש כאלה שצריכים יותר ספייס דווקא ויש כאלה שצריכים את החום והנוכחות
את יכולה גם לשאול אותה בנוגע לזה, איך היא מרגישה ואיך את יכולה לעזור לה
עד כמה אתן קרובות?
קרה לי עם 2 חברות (אחת אבא ואחת אח)
יותר ממוזמנת לרשום לי בפרטי❤
התחברות ל