12 תשובות
לא
למה שזה יהיה מוזר
ממש לא מוזר
שואל השאלה:
לא מוזר או לא לעשות?
אנונימי
ממש לא מוזר.
שואל השאלה:
כי כאילו ראיתי בטיקטוק אנשים שאומרים שרק הגבר צריך להסיע או שהוא לא גבר אבל אין לי איך להסיע אותה
אנונימי
אם אנשים יקיימו את הזוגיות שלהם על בסיס עצות בטיקטוק תאמין לי שלא יהיה זוג אחד שיחזיק.
אז אומרים בטיקטוק
מה זה משנה אתה יודע כמה שטויות יש שם
אנונימית
שואל השאלה:
לא זהו הזוגיות שלנו שונה מהסטנדרטים שאומרים בטיקטוק , אנחנו עושים מה שטוב לשנינו לא מה שטוב למישהו בתגובות בטיקטוק אבל בקשר לקטע עם האוטו רציתי להתייעץ כאן פשוט ,
תודה למי שענה
דרך אגב היא חושבת שזה לא מוזר ושגם כשיהיה לי רישיון היא תשמח להסיע אותי
אנונימי
ממש ממש לא מוזר, בהצלחה ברישיון ובכלל בהצלחה לכם בזוגיות!
שואל השאלה:
תודה גם לך
אנונימי
אתם נשמעים ממש ממש חמודים
מחזקת שלא מוזר וגם לא באמת משנה, בעיקר אם לשתיכם טוב
בהצלחה בהמשך וגם עם הרישיון❤
אנונימית
התחברות ל