9 תשובות
לא.. אין יאוש בעולם
תתעודד! יצליח לך
מתישהו
לא זה דווקא יותר מוערך
לרוב תקבל דחיּיה אבל תמיד כדאי לנסות
בעיני זה חמוד ופי אלף יותר ריאלי מלהתחיל באינסטגרם
תנסה למה לא אני הכי אוהבת ובעד
דווקא מוערך פי מליון מכל פלטפורמה חברתית
זה הרבה יותר טוב מלהתחיל באינסטגרם וגם בנות מעריכות את זה פי אלף יותר
שווה לנסות
שואל השאלה:
אבל אם זה במקום עבודה או בצבא יכולות להתלונן אם אני לא מוצא חן בעיניהן ויכולים להעיף אותי.
ואז מה? אני אאבד את השירות שלי או את העבודה שלי בגלל איזה שיראל פלצנית שלא באתי לה טוב?
אנונימי
התחברות ל