7 תשובות
כי רובם בקושי קמו. חופש גדול
אני לא מבינה למה אני כאן בכלל
אני לא מבינה למה אני כאן בכלל
מוקדם בבוקר יש הרבה שלא ערים בשעה כזו במיוחד בחופש
כי אפילו לא 8 בבוקר, וגם מלא ילדים ונערים עדיין ישנים.
כי מאוד מוקדם
כי ממש מוקדם בבוקר חחח
מנמנמים להם
זה שעות שאנשים עוד לא התעוררו או שנמצאים בעבודה
באותו הנושא: