9 תשובות
אוף אחות
תקשיבי אני ככ מבינה, תדברי איתו על זה. ותסכמו איך זה שהוא בתקופה קשה לא יגרום לך להרגיש ככה
זה שהוא בתקופה קשה וזה משפיע על הקשר - זה נורמלי והגיוני
אבל זה לא אמור לגרום לך להרגיש שאת אוכלת סרטים, תתמכי בו והוא צריך לתת לך את זה
אל תאכלי סרטים, בשביל זה יש פופקורן
פשוט תני לו לדעת שאת שם בשבילו, ושזה יעבור גם אם לא מרגיש ככה עכשיו
שואל השאלה:
אבל אתמול לא דיברנו בקושי
פשוט שלח לי משהו ארוך כזה וזהו
לא שאל מה שלומי ואיך אני מרגישה
אנונימית
מה זה אומר תקופה חרא? זה לא מצדיק התנהגות כזאת כלפייך, מה בדיוק קורה שם?
אולי יש דברים שאת יכולה לתמוך בו נפשית, אבל להרחיק אנשים בסופו של דבר הופך להיות הרגל קבוע
שואל השאלה:
ממש קשה לי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בעומס ולחץ
אנונימית
מבחינת לימודים, עבודה? מה קורה שם?
שואל השאלה:
עבודה
אנונימית