6 תשובות
לא לפי דעתי
אבל אם את רוצה
אם ממש בא לך, אבל לא חייב
לא
אני הייתי עושה מועד ב' כי גם ככה לוקחים את הגבוה
אני הייתי במצב הזה בדיוק (93 עם מגן 100), והלכתי לעשות מועד ב כי מבחינתי 7 נקודות אפשר להוריד על הרבה דברים יחסית וידעתי שאני מסוגלת ל100... אז אם זה ממש מפריע לך את יכולה לנסות שוב
וואי אני בול
וכן, אני ניגשת, כי נורא קל לשפר עם ההקלות