5 תשובות
עדיף לנסות, אלא אם את מאמינה שלא תצליחי
שואל השאלה:
אני באמת מאמינה שלא אצליח
אני באמת מאמינה שלא אצליח
אנונימית
זה לא טיפשי, עדיף לנסות מלוותר מראש
אז אין טעם. סתם יבאס אותך בחופש
תמיד עדיף לנסות מי יודע אולי הבגרות הזאת תהיה קלה יותר מהבאה, תמיד משתנים נושאים ופתאום יש הקלות, בעיניי עדיף לנסות
אני באותו מצב עם בגרות בסוציולוגיה מחר אבל פשוט מעדיפה לנסות ולסיים עם זה מאשר לוותר
אני באותו מצב עם בגרות בסוציולוגיה מחר אבל פשוט מעדיפה לנסות ולסיים עם זה מאשר לוותר
באותו הנושא: