9 תשובות
וואלה שנה שווה
להקשיב ולא להבריז
להקשיב ולא להבריז
לא להילחץ, להתחבר לאנשים/חברים, ולדעת לסדר בראש את הלו"ז שיהיה ולא להיכנס לפאניקה.
כיתה נהדרת ולא מידי עמוסה רק בבקשה תשקיעי כי כל מה שאת עושה כן טיפה משפיע על הבגרות, אבל לא לקחת קשה ציונים קשים בתחילת השנה כי זה נורמלי
להתחבר עם חברים חדשים וזה ולהשקיע במתמטיקה אם אתה עושה חמש יחל , ההבדל בין ט ל י במתמטיקה ממש גדול
שנה קלילה
להנות כי לא נשאר הרבה
ולהשקיע בשנה הזאת ממש
לי אישית היה בגרות בתנך בכיתה י אבל לא יודע מה עם כולם
פשוט להשקיע, לא להבריז כמו שאמרו
להנות כי לא נשאר הרבה
ולהשקיע בשנה הזאת ממש
לי אישית היה בגרות בתנך בכיתה י אבל לא יודע מה עם כולם
פשוט להשקיע, לא להבריז כמו שאמרו
שנה רגילה ממש בקושי שמתי לב להבדלים חוץ מבפן החברתי שכולם פתאום מסתגרים ומסתובבים רק עם החבורות שלהם. מתמטיקה המקצוע היחידי שהרגשתי בו באמת שינוי ושהיה לי קשה איתו בהתחלה וזהו נראלי;)
אנונימית
וואי הכיתה הכי כיפית בעולם אין לך למה להילחץ מבחינה לימודית יש יותר עומס אז להשקיע אבל החומר קל ואל תבריז מהשכלה כללית ותעבורה
שנה קלה ממש
תיהני ממנה כל עוד את יכולה.
לא עמוסה או משהו.
ץשקיעי במתמטיקה ובאנגלית כדי שיהיה לך קל שנה הבאה
תיהני ממנה כל עוד את יכולה.
לא עמוסה או משהו.
ץשקיעי במתמטיקה ובאנגלית כדי שיהיה לך קל שנה הבאה
לעשות את כל העבודות והמקצוע הכי חשוב בכיתה י זה תעבורה!!! לא לזלזל להגיע לכל השיעורים ולהיות בכל ההדמיות!
באותו הנושא: