2 תשובות
דווקא לא כיום, גם חברים שלי ירדו עלי ועד היום שאני שומר שבת ומתי לא אשמור שאהיה איתם בדיסקורד ואשחק איתם.

אני יודע שהם רודפים אחרי הבלי הבלים.

וזה לא מעניין אותי, אני יודע שאני מקיים את האמת, ששמירת שבת זו אמת, שה' אמת, שהוא ציווה את זה.

בהתחלה היה מוזר, כיפה, ציצית, לצערי הרב התביישתי וחס ושלום לא צריך להתבייש אלא להתגאות בזה!

אבל זה עובר אחרי יומיים שלושה ומתרגלים.

לא חייבים שידעו, אלא אם תחזק אותם ותקדש שם שמיים, העיקר זה בינך לבין הקדוש ברוך הוא.
חזרתי בתשובה ואני בחברה דתית-חרדית, אנשים מבית כנסת, מבית המדרש.
אני ממש לא עוף מוזר שם.
תודה להשם מליון פעמים!!!
התחברות ל