10 תשובות
עדיף שלא כי היא אקסית, מישהי מהעבר.
לא אחי שחרר
כן הכל בשביל העלילה
מה שאתה חושב אל תעשה את זה מאיפלוסביות רק
לא לא לשלוח הודעה
היא המשיכה הלאה וגם אתה
עדיף שלא זה כנראה סתם יחזיר אותך אחורה
יש סיבה שהיא אקסית
כן, אני כתבתי לאקס שלי ומאז הספקנו לחזור.
תלוי מה הסיבה שנפרדתם ולמה שתשלח לה הודעה רק מזכיר לך שיש כלל שאומר לו לחזור לאקסים ונראה לי שאם הקשר שלכם באמת היה טוב ואוהב לא הייתם אקסים לכן לא עדיף לשלוח לה הודעה זה סתם יחזיר אותך אחורה
התחברות ל