9 תשובות
אסור
לא
לא רק לסמן באיקס עם העט או לקשקש בקטנה
שואל השאלה:
אויש
יכול להיות שיפסלו לי על זה את הקודמת במדמח? כי אני זוכרת שהמורה שלי אמרה שזה בסדר להשתמש בטיפקס
אנונימית
בטוח זאת היתה בגרות ולא מתכונת?
^כן יש סיכוי
אבל את יכולה לערער
אנונימית
לא אסור להשתמש
שואל השאלה:
כן זה היה בגרות
אוף
אנונימית
התחברות ל