9 תשובות
אסור
לא
לא רק לסמן באיקס עם העט או לקשקש בקטנה
לא
שואל השאלה:
אויש
יכול להיות שיפסלו לי על זה את הקודמת במדמח? כי אני זוכרת שהמורה שלי אמרה שזה בסדר להשתמש בטיפקס
אויש
יכול להיות שיפסלו לי על זה את הקודמת במדמח? כי אני זוכרת שהמורה שלי אמרה שזה בסדר להשתמש בטיפקס
אנונימית
בטוח זאת היתה בגרות ולא מתכונת?
^כן יש סיכוי
אבל את יכולה לערער
אבל את יכולה לערער
אנונימית
לא אסור להשתמש
שואל השאלה:
כן זה היה בגרות
אוף
כן זה היה בגרות
אוף
אנונימית
באותו הנושא: