7 תשובות
מכירה מישהו שמחיר גבולות עבר להיות נהג, ומישהו שמגבעתי עבר להיות נהג
היי לא לפרוש מהטירונות אל תוותר בחיים, תזכור למה אתה עושה את זה תמצא את ה"למה" שלך,
זה לא סתם קלישאה באמת תמצא.
תזכור את השביעי לעשירי, כמה אנשים יתחננו שמישהו יבוא להגן עליהם, כמה זכות זה להיות המישהו הזה.
אתה תגיע לשם ואתה תהיה זה שיעזור, אבל בנתיים כל מה שאתה צריך זה להחזיק מעמד ולא לוותר.
זה לא סתם קלישאה באמת תמצא.
תזכור את השביעי לעשירי, כמה אנשים יתחננו שמישהו יבוא להגן עליהם, כמה זכות זה להיות המישהו הזה.
אתה תגיע לשם ואתה תהיה זה שיעזור, אבל בנתיים כל מה שאתה צריך זה להחזיק מעמד ולא לוותר.
לא לפרוש בחיים אתה תצטער על זה
אני מכירה מישהו שפרש והיום מצטער על זה הוא סובל ממש כי בטירונות היה לו כיף ממש עם כל החברים שלו והוא נהנה עכשיו בכלל לא
לא לוותר לעצמך סומכת עלייך❤
אני מכירה מישהו שפרש והיום מצטער על זה הוא סובל ממש כי בטירונות היה לו כיף ממש עם כל החברים שלו והוא נהנה עכשיו בכלל לא
לא לוותר לעצמך סומכת עלייך❤
שואל השאלה:
^^^אפשר לדעת למה בדיוק? טוב להם יותר שם? מה אחוז הפרישה מהטירונות
^^^אפשר לדעת למה בדיוק? טוב להם יותר שם? מה אחוז הפרישה מהטירונות
אנונימי
שניהם כבר השתחררו. מה זה טוב להם יותר שם, הם פרשו בטירונות, זה שלב מאוד מוקדם לדעת אם יכול להשתפר או לא. בכל מקרה שניהם האמינו שהיה להם יותר טוב לרדת מלוחמה, בעיקר בגלל קושי פיזי ממה שהבנתי.
אין לי מושג מה אחוז הפרישה
אין לי מושג מה אחוז הפרישה
שואל השאלה:
הבנתי אני שמח שטוב להם יותר
הבנתי אני שמח שטוב להם יותר
אנונימי
אבל זה לא אומר שזה יהיה המצב שלך אל תפרוש
באותו הנושא: