7 תשובות
תלוי איפה חיים שלי
אבל בטירונות זה ממש שונה זה יותר מגביל
אישית עשיתי קורס בבסמח אז זה היה לי יותר אינטנסיבי כי ככה זה שם
אבל בטירונות זה ממש שונה זה יותר מגביל
אישית עשיתי קורס בבסמח אז זה היה לי יותר אינטנסיבי כי ככה זה שם
שואל השאלה:
^^ אני גם הולכת לבסמח אשמח לעצות
^^ אני גם הולכת לבסמח אשמח לעצות
אנונימית
איזה קורס
שואל השאלה:
מיישם סייבר
מיישם סייבר
אנונימית
הקורס בדר"כ עם תנאים טובים יותר, אני עשיתי בבה"ד 10.
מבחינת זמני התארגנות בבוקר ובלילה - אותם זמנים
מבחינת זמני התארגנות בבוקר ובלילה - אותם זמנים
שואל השאלה:
טוב נשאר זומבי לעוד קצת זמן
טוב נשאר זומבי לעוד קצת זמן
אנונימית
כנראה זה פיילוט או משהו כי לא מכירה מיישם סייבר אבל אני עשיתי קורס של חמישה חודשים שלמדתי בו מ7 בבוקר עד 10 בערב וזה בלי פלאפונים וכמובן שקמים לפני והולכים לישון אחרי.ממש אינטנסיבי מבחינת חומר לימודי ומבחנים,במקום הזה את לא רוצה להוציא גימלים ולפספס.אבל זה חוויתי בטירוף ואני מאחלת לך המון המון בהצלחה ותנסי להתחבר לבנות
באותו הנושא: