19 תשובות
כן אבל את צריכה כל יום לעשות מבחן אחד לפחות ותראי את התשובות שנכשלת
אם זה הראשון אז כן. תמשיכי לתרגל ותזכרי חוקים וזה למבחנים הבאים
פשוט ממשיכים עד שזוכרים בעל פה את התשובות
אנונימית
כן תעשי מלא מבחנים ויצא לך יותר טוב ככה אני למדתי עברתי מבחן ראשון
כן אם זה לא אמיתי
גם אני בדמה נכשלתי אבל תרגלתי 3-2 ימים ועברתי באמיתי
שואל השאלה:
אבל זה לא עובד ככה שעושים מלא מבחנים.. אני צריכה לדעת את החוקים בסופו של דבר וזה לא מה שיעזור לי לעבור את המבחן
אנונימית
כן
כל העניין זה תרגול, שינון והיגיון
זה כן תראי את התשובות בסוף אין יותר מדי שאלות זה אותם שאלות בגדול ואת פשוט זוכרת
מה גם שהרבה מזה זה שאלות של הגיון
שואל השאלה:
אבל צריך ללמוד לא רק לתרגל מיליון שאלות
השאלה איך ללמוד את זה כי זה משעמם פשוט לשנן את הכל
אנונימית
אף אחד לא באמת ממש זוכר את החוקים האלה את יותר לומדת אותם כשאת מתחילה ללמוד לנהוג אז מיותר לבזבז מלא זמן על להבין זה באמת סתם
אנונימית
בתור מישהי שעברה תיאוריה ראשונה בכיתה י

תעשי את המבחנים, תבדקי את הטעויות, תסתכלי על הסברים של אלו שטעית בהם. בתכלס לא תחפשי עכשיו בגוגל 100+ חוקים של הכביש זה לא יעיל עבורך
בתור אחד שיצא עם רישיון בדיוק באותה דרך שכתבתי כאן את יכולה להבין שזה עבד.
עם הזמן את תביני את השאלות ותזכרי שאת צריכה את זה רק לתיאוריה, בזמן נסיעה על הכביש את תיראי את השלטים הכי נפוצים שיש שלא כזה קשה להבין אותם. ספציפית אותם הייתי ממליץ לשנן אחרי התיאוריה
נגיד ככה מה שבאמת צריך ילמדו אותך בשיעורי נהיגה העיקר שתעברי את המבחן
זה משעמם ולא באמת מבינים אץ החוקים עם תיאוריה עד שעולים על הכביש, אבל אין מה לעשות
אני האמת נעזרתי בgemini
ושיסביר לי כל שאלה בתרגולים ואיך להבין לבד שאלות, ופשוט לומדים את השיטה של התאוריה, פשוט הכי חשוב זה הכי בטוח מה שהכי בטיחותי זה כמעט 100 אחוז התשובה
ובוחרים מתוך ה4 השאלות 2 שנראים הכי נכונים, ומה שהכי הגיוני באמת פשוט לסמן
צריך לקרוא כמה פעמים את השאלה, כי הם לפעמים מנסים להטעות בכוונה
וגם אחרי שסיימת נגיד, לעבור על כל מה שעשית כמה פעמים ואחרי שהיית בטוחה ב100 אחוז, פשוט לעשות הגש
שואל השאלה:
פשוט לפתור מלא שאלות? אבל שמעו אני יכולה להצליח בבית ובמבחן האמיתי זה שאלות שונות ואני יכולה להיכשל אז עדיף כבר לדעת את החוקים כמו שצריך לא?
אנונימית
עדיף גם לדעת את החוקים וגם לתרגל
פשוט להבין את הסגנון של המבחן
זה רק לשנן לחרוש
כן, להתחלה זה בסדר גמור
תנסי לתרגל כל יום עוד כמה מבחנים ככה שתפחיתי את הטעויות :)
טיפ שאני חושבת שכדאי לעשות, לי הוא עזר מאוד כשלמדתי לתאוריה
זה לצלם או לכתוב כל שאלה שהייתה לך קשה או שטעית בה כמה פעמיים ואחרכ לעבור עליה
אפילו אפשר לבקש מהצ'אט שיסביר לך למה טעית
שיהיה בהצלחה!
התחברות ל