10 תשובות
לא
כשיש סיטואציות זה רק עם אחת המדריכות בחדר לבד בזום
כן אבל למי אכפת
הן יהיו על הפנים בדיוק כמוך
אנונימי
שואל השאלה:
מתי זה עם כולן??
אנונימית
אה לא קראתי סיטואציות
עם כולם זה בהרצאות שאת צריכה להציג מצגת שנותנים לך
אנונימי
כאילו את כל הזום את מעבירה עם הבנות ואז בסוף יש סיטואציות אז מחלקים לחדרים כל אחת עושה בתורה ונגמר
כן זה מביך קצת אבל עוברים את זה בסוף
שואל השאלה:
כאילו ממש אין לי כוח לזה אבל אם רק החלק שלה מצגת כביכול הוא עם כולן אז אני חושבת שזה יעבור מהר כי סך הכל זה 5 דקות מצגת לכל אחת אם אני לא טועה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אשמח שמישהו ירשום פה את השלבים שיש ביום הזה
אנונימית
יש היכרות
כל אחת אומרת משהו על עצמה
אחכ יש משימה נגיד למצוא כמה שיותר דברים משותפים בין כולן
ואז יש עוד משימות קבוצתיות ויצירתיות
בעצם נותנים מצב ואת צריכה לחשוב על שני רעיונות או פתרונות לאותו הדבר
אחכ חוזרים כל אחת מסבירה את הרעיונות שלה
ואז בעצם מתוך כל הרעיונות צריך לבחור רק שניים
ואז מתחלקים לשתי קבוצות ונותנים עוד איזה משימה לכל קבוצה להרחיב נגיד על אותו רעיון ואיך לממש אותו בפועל
ואז חוזרות כולן מסבירים וזה ואז יש עוד פעילות של כולן יחד
אחכ יש מצגות
כל אחת מקבלת נושא רנדומלי (הרי געש - קיבלתי פעמיים, וולט דיסני, אפקט החממה, משהו סולארי...) דברים רנדומליים ממש קיצר
ואז לכל אחת יש עשר דקות ללמוד את המצגת וארבע דקות להציג אותה ולהעביר את כל החומר
ואחרי זה יש את הסיטואציות
כל אחת נכנסת לחדר לבד וממתינה לתור שלה עם המדריכה
היא נותנת לך מצב לא נעים כלשהו נגיד לקוח עצבני ואז שתיכן משחקות את הסיטואציה כאילו היא הלקוח ואת צריכה להגיד סליחה בעיה שלך ולא יודעת מה אוקיי
ואז זהו נגמר ואז יש מבחן מחשב אם עדיין לא עשית שהוא די כמו בלומדה של מתגייסים
שואל השאלה:
וואי יש לי מחר בבוקר מקווה שיעבור סבבה
אנונימית
התחברות ל